quitebulletproof

Alla inlägg under maj 2011

Av quitebulletproof - 19 maj 2011 07:17

a wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe.
 
     

Av quitebulletproof - 6 maj 2011 16:44

en vecka sen jag skrev..

kan ju bara säga att min valborg va grym!! 

vart sjuk hela veckan så har bara legat hemma i sängen, kollat film & käkat quinoa, som jag förövrigt är jävligt trött på i dagens läge.

det blev ingen träning igår, trots att vi har match på tisdag och det vore inte helt fel att träna en gång innan matchen men men..
idag var första dagen jag gjorde någon nytta, städade rummet!, lagade till och med min quinoa helt själv, tränade och ska plugga.. senare.

ojobbig vecka framför mig:


mån: spanskaprov.
tisdag: noprov, matteprov, match, sara 15.
onsdag: soprov, träna.
torsdag: engelskaprov, träning.

fredag: träna.

lördag: match, fest för Sara.

söndag: träna.


   

Ovido - Quiz & Flashcards