quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 7 november 2012

oh, bite me.

Av quitebulletproof - 7 november 2012 23:48

första dagen i nynäshamns gymnasium avklarad.
tror inte jag garvat så mycket på hur länge som helst, fan va roligt jag hade.
märkte dock hur efterbliven man blivit när de hade sina samhälls, historia och mattelektioner.
bite me. kommer få jobba häcken av mig om jag ska gå kvar där??
skulle träffat linda efter skolan med det gick inte så åkte raka vägen hem, tog det lugnt och sen drog jag till andreas som är sjuk, bebisen.. men nu ligger jag i min säng och försöker få igång min mobil som har fuckat ur.. imorgon blir  det skola och sen blir det ösmo för att hälsa på kicki, saknar henne maaassor.
efter det blir det baby, får se om jag sover där, har ju sovmorgon på fredag till 11, hähäääh. fan va jag älskar nynäs.

nu ska jag fixa med mobilen och sen kolla lite på tv. imorgon är det torsdag och jag börjar 08:15...
fuck det.. aja, första lektionen är musik så jag antar att jag får lov att överleva, pusshej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards