quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

one step ahead two steps back

Av quitebulletproof - 4 november 2012 17:40

veckan har inte varit som jag hoppades men den har fungerat!
i måndags var jag i stan hela dagen, i tisdags skulle jag varit hos tandläkaren men det var jag inte.
i onsdags var de fest! min outfit ser ni här nedanför!
i torsdags hade jag en liten bakis-dag, vilket ledde till att jag blev sjuk. 39 graders feber och en förfärlig smärta i halsen. idag har jag tagit det lugnt, druckit ett ägg, sovit, kollar på sex and the city, bakat kokosbollar, bjudit över linda och tagit tag i en del skolsaker och nu ska jag tvätta ur den äckliga oljan som jag har i mitt hår som får mitt hår att växa fem centimeter i månaden istället för 1-2 cm och sen ska jag dö framför mitt ps3 och tagga skola imorgon.
veckan ser extremt ansträngande ut så sömn behöver jag. de är trots allt den här veckan jag ska byta skola, enligt mig själv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards