quitebulletproof

Alla inlägg under mars 2012

Av quitebulletproof - 31 mars 2012 17:04

har nyss käkat och ska nu springa ner till bussen & dra mig vidare mot kladde!
vi hörs senare ikväll eller imorgon innan dopet!

 

Av quitebulletproof - 31 mars 2012 13:23

You don't know how strong you are, until strong is the only choice you have.

      

Av quitebulletproof - 31 mars 2012 12:49

hallå! det blev en tidig läggning igår. somnade direkt efter bigbrother! 
kom alldeles nyss hem från centrum, införskaffade mig 1 parfym, 1 mascara & 3 läppglans!


ska hoppa i badet nu, sen måla naglarna & ta fram kläder tills imorgon sen får vi se om jag träffar adde eller vad som nu kommer att hända, är så jävla stressad så det finns inte.. och ännu en gång har det tagit över en timme för mig att skriva ett kort jävla inlägg, bra chey. bra chey.

Av quitebulletproof - 30 mars 2012 18:22

kvällen spenderas med linda. ska springa ut med hunden nu.
måste erkänna att man blir en aning nervös när man kollar igenom facebook & 80% av händelserna är ändrade förhållandestatusar.. vafan händer?  

Av quitebulletproof - 29 mars 2012 18:14

Tio första
Första bästa kompis: Alexander Byhlin
Första bil: nödvändigt med bil utan körkort.
Första kärlek: åherre, som om jag minns det
Första husdjur: hund, Lia
Första semester: kan vart Finland med storasyster
Första jobb: Glade Kocken 
Första riktiga kärlek: hmm, i sjuan 
Första piercing: öronen 
Första konsert: hmm, aldrig varit på någon

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: cider
Senaste bilfärd: för fyra timmar sen till willys
Senaste filmen du såg: killers
Senaste ringda telefonsamtal: nicholas nikander
Senaste bubbelbadet: hemma hos morbror för ca 5 månader sen?
Senaste spelade cd: vem behöver cdskiva när man har mobil & högtalare?
Senaste inköp: djungelvrålpåse
Senaste gången du grät: ojoj, länge sen.
Senaste måltiden: mexikans tacopaj

Åtta har du någonsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: jao..
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: aa
Blivit kär vid första ögonkastet: tror inte de

Fastnat med blicken i någons urringning: hahaha har hänt, not on purpose
Fått ditt hjärta krossat: krossat är att ta i, snarare fått lite sår.
Haft ett one night stand: nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Busringt till någon: haha för många gånger..

Sju saker du har på dig just nu

1. Linne
2. leggings
3. trosor
4. bh
5. tjocktröja 
6. strumpor
7. tofs


Sex saker du gjort idag
1. hostat
2. skrattat
3. handlat
4. knarkat halstabletter
5. sovit
6. pratat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. kompisar
2. säng
3. dator
4. familj
5. mobil


Fyra personer du kan berätta allt för
Nicholas Nikander, Carl Lidman, Linda Larsson, Sara Stridh

Tre val
Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör
1. gifta mig, bilda familj
2. bo utomlands

En sak du ångrar
det vore dumt att bara välja en sak.

Av quitebulletproof - 29 mars 2012 17:45

kul att vakna upp till det här.. känner på mig att det kommer bli smärtsamt så fort jag hittar hårborsten..


Av quitebulletproof - 29 mars 2012 15:34

drog ut ett varv runt ringvägen med hunden & nu ligger vi båda två helt döda i soffan!
feber & promenad hör inte riktigt ihop kanske, men det behövdes så det var värt det!
sitter & smsar & chattar för fullt just nu men ska strax säga hejdå & lägga mig en stund tror jag.

det kommer inte hända så mycket mer idag, ska försöka få tag på martin osv typ.

kul att jag började skriva det här inlägget 15.34, somnade mitt i inlägget & vaknade nu 17.32
 

Av quitebulletproof - 29 mars 2012 13:50

förlåtförlåtförlåt för den urusla uppdateringen! har inte kunnat blogga på evigheter eftersom vårat internet är trasigt hemma hos pappa. är förbi & hälsar på mamma just nu så passar på att slänga in ett litet inlägg.
bortsett från hostan, smärtan i halsen & febern så är allt suveränt! var & är hemma från skolan igår och idag men imorgon tar jag mig dit oavsett hur jag mår eftersom det är helg och jag totalvägrar att sitta inne en helg.


halsen vägrar ge med sig & det suger rätt hårt med tanke på att det är på söndag dopet är!!
men med massa strepsil, hostmedicin, vatten, te & gurglande saltvatten så ska jag få bort det!

ha en toppen dag, hoppas att pappa hjälper min att bli toppen genom att laga internet! vi höres!

 

Ovido - Quiz & Flashcards