quitebulletproof

Alla inlägg under maj 2012

Av quitebulletproof - 30 maj 2012 16:39

nyss kommit hem från skolan. fick MVG på muntliga i spanska & klockan 12.00 så startades kriget i skolan.
lärare låste in elever, låste ut elever, jagade elever, fick vatten på sig, skrek, dampade & varnade med anmälan men kriget fortsatte ändå. Alla lärare lämnade sina lektioner för att hålla för dörrarna till korridorerna så vi inte kunde hämta påfyllning, vilket inte var helt omöjligt i alla fall. Jag hade inte en enda punkt på kroppen som var lite blöt. det droppade från mina kläder, min kropp, mitt hår. mina nya skinnshorts lär ju vara helt förstörda. det var så jävla kul! och pricken över i:et var att gå och förstöra för de torra tråkmånsarna som inte var med i kriget genom att gå och hålla i dom tills dom blev genomblöta de också. mohaha offer! hade inga fler lektioner efter det. förutom svenskan där jag & calle fick skriva vårt tal.


nu ska jag skriva klart min bilduppgift för att behålla mitt MVG i bild & sen ska jag skriva klart min SO som skulle vara klar för sisådär massor med dagar sen..

Av quitebulletproof - 30 maj 2012 00:00

Godnatt & Sovgott.



Av quitebulletproof - 29 maj 2012 23:20

imorgon mina damer & herrar, då smäller det!
tagga inför skolan & nationella i spanska, vi ska öva på att marschera till skolavslutningen, dansa vals på idrotten för att kunna dansa på balen, sen 9:ornas årliga vattenkrig i skolan, sen hem, skriva klart talet med carl, manikyr & pedikyr, sen skriva klart mina två uppgifter!!

efter det är det bara att sova gott som fan så man vaknar kry & utan problem på torsdagen.

på torsdag blir det skola, hem, fixa håret, fixa kläderna, fixa sminket, fixa skorna, fixa skjutsen och sen blir det raka vägen till balen som kommer äga fett.

Av quitebulletproof - 29 maj 2012 23:00

det börjar kännas på riktigt nu. balfrisyren är provad tillsammans med balklänningen & alla smycken & det ser fantastiskt ut. stresspluggar med alla de sista inlämningarna (2st i bild & so) & har äntligen börjat närma mig slutet på mitt & carls avslutningstal som vi ska hålla för alla 9:or på balen. (dvs ca 120 elever) stressen & kraven är enorma & jag hinner inte med mycket mer än att skriva på talet, plugga & sova.


hur som helst. linda sov här inatt, vi hade sovmorgon till tio så vi gick upp vid tjugo i nio så linda kunde slänga i sig lite frukost eftersom vi hade "Camp Gröndal" idag. typ som orientering bara det att du ska göra övningar med "din" grupp vid varje station. självklart trodde vi på att man fick pluspoäng för varje extragrej man gjorde med tanke på att lärarna vid stationerna sa att man fick det. vi samlade på oss åtta poäng på en station genom att jag, kladde, patryck & isak badade.

MITT FÖRSTA DOPP I ÅR!!! jag gick och mobbade idioterna som badade på hamnvik i helgen och slängde ut åsikter både hit och dit inför ludde (som iofs är ett år och inte fattar någonting). jag badade ute på LÖVET. jappjapp, lövet.

bajskallt, dog typ tjugo gånger sen överlevde jag & cyklade hem med linda på sadeln.


Av quitebulletproof - 27 maj 2012 23:16

SO:n är halvt klar, fortsätter lite på den imorgon efter skolan, gymmet & en calippodate med linda.

nu blir det sängen (soffan, med tanke på att storasyster nyss somnade i min säng).

imorgon är en ny daaaag!!


Av quitebulletproof - 27 maj 2012 21:24

trust no man, fear no bitch, kiss no ass and chase no dick.

Av quitebulletproof - 27 maj 2012 20:26

tänkte raska på lite nu med so-arbetet, göra det så klart som möjligt för att sedan kolla på BB & måla naglarna. vill duscha också för att rensa huvudet en aning.

kroppen är helt slut, hjärnan helt slut. jag är helt jävla död.

skrivit ett A4 på SO:N och har bara påbörjat första av fem frågor. fuck my life.

Av quitebulletproof - 27 maj 2012 19:52

det finns inte en chans att jag klarar det här.

Ovido - Quiz & Flashcards