quitebulletproof

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av quitebulletproof - 2 maj 2012 23:53

inväntar nästa SATC-avsnitt genom att chatta med robban & kladde medan jag lyssnar på alla sorters långa låtar jag kan komma på för att få tiden att gå snabbare. även därför jag skriver det här totalt ointressanta meningslösa inlägget.

men nu är det två minuter kvar & det är väl på't ungefär så lång tid det tar för mig att stänga ner datan & bädda ner mig.  imorgon börjar btw min "snälla vecka", haha vet vad ni tänker nu, "varåååå är inte ellen alltid snäll?" och jo det är jag verkligen men det finns en viss människa som alltid ska påpeka hur dum jag är hela tiden så nu jävlar. denna vecka ska jag ta mig fan bete mig vettigt, tänka efter innan jag säger något & göra vafan än folk ber mig att göra.

avslutar det här meningslösa inlägget med ett godnatt & sov så jättegott.


Av quitebulletproof - 2 maj 2012 23:37

som vanligt så har någon ovänlig själ gått omkring som ett annat cp & sjungit på en låt i skolan & tro på fan att det är jag som ska fastna i skiten, det är som vanligt. lyckas alltid. antingen går jag och nynnar på Super Mario melodin eller så går jag omkring & nynnar på någon låt som nån nyligen gått förbi & sjungit på. får spasmer på min hjärna.


Av quitebulletproof - 2 maj 2012 22:58

livet är en fest, ellee? ligger stendöd i soffan som för inatt blir min såkallade säng. helt ok att man får ett riktigt täcke också. ne men var lite generös & skänkte det till min lillebror som ska övernatta här inatt, snälla som man är.

ville bara skriva ett sista inlägg innan jag stänger ner datorn. såååå godnatt på er. sussa sött.

imorgon är det ny dag & nya tag. & förhoppningsvis lika varmt ute som det var idag. cya.


Av quitebulletproof - 2 maj 2012 22:38

sitter & väntar på att calle ska lämna badrummet så att jag kan gå in & ta bort sminket.

med brist på något att göra så blir det några missade avsnitt av BB, har inte sett det på år & dar.

vet inte varför med det är inte alls lika lockande längre, det händer ju typ inte ett skit.


hade nationellt i matte idag btw, glömde ta upp det i det tidigare inlägget.

det gick svärsäkert åt helvete. menmen, vad är ett mattebetyg egentligen? har alltid varit värdelös på matte, kommer alltid vara värdelös på matte & i mitt framtida yrke är matte helt oanvändbart. fjäskar till mig ett G iallafall & det är huvudsaken, annars skulle matten vara ett problem, men nope inte den här gången mohaha

Av quitebulletproof - 2 maj 2012 22:14

nu händer det ju fan i mig inte mycket på facebook alltså.

lämnade startsidan uppe & drog iväg & satte mig & snacka lite med mickey, frida & calle, kommer tillbaka, uppdaterar & det är typ bara 20 nya statusar efter drygt två timmar? vad händer? när man vill att folk ska uppdatera så gör dem det inte, när man vill att folk ska sluta uppdatera så uppdaterar dem så mycket så att de till och med tar varandras statusar?


sitter & kollar på finska kanalen? brukar bli så när jag sitter vid datorn. zappar förbi alla kanaler tills finska kanalen kommer så sätter jag mig framför bloggen & facebook & så säger dom något roligt ord så skrattar man lite ibland åt det & sen så fortsätter man med fb & diverse saker man höll på med innan. tycker det är rätt komiskt också att det 98% av tiden som jag kollar på finska kanalen brukar stå "Ellen Klo" längst ner i vänstra hörnet eller högst upp i högra hörnet. det gör det hela mycket roligare.


Av quitebulletproof - 2 maj 2012 19:51

en otroligt lång skoldag, kändes som att den aldrig skulle ta slut trots att vi bara hade sammanlagt två eller tre lektioner, slutade dock halv fyra & självklart ska jag inte komma ifrån skolan förrän tio över fyra eftersom nathas moppehjälm hade fastnat i ett skåp som var låst & snubben som ägde skåpet hade åkt hem så efter många om och men så bestludade vi oss för att klippa upp låset, hihi vilken överraskning han kommer få imorgon! ne men aa.


gymmade med natha & elin i sisådär 1½ timme, sen fick jag skjuts hem av nathalie & då städade jag lite i lägenheten & väntade på att calle & mickey skulle komma hem & starta grillen eftersom vi ska grilla ikväll, owheey!


imorgon blir det skola, as usual & sen blir det gym med nathalie igen!

Ovido - Quiz & Flashcards