quitebulletproof

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av quitebulletproof - 1 maj 2012 21:03

haha tycker det ser fett tråkigt ut på bloggen nu när jag inte kan lägga ut bilder. är ledsen för det men det kommer att vara så ett tag framöver. sorrysorry.

Av quitebulletproof - 1 maj 2012 20:46

 true love doesn't have a happy ending, because true love never ends.

Av quitebulletproof - 1 maj 2012 20:30

skola imorgon, direkt efter skolan blir det en timmes gym med natha för att sedan dra mig hem, ta det lungt & sedan dra till gymmet igen för att köra ännu ett pass fast med sofie. ska försöka få med mig sara också.

den här veckan ska jag gymma som in i helvete, tiden går så jävla fort, innan jag vet ordet av så sitter jag väl i en solstol i spanien och där går det ju inte att se ut hur som helst ;) aja ska vara lite social mot frida, calle & pappa nu. tjarååå!

Av quitebulletproof - 1 maj 2012 20:04

sitter & kollar på humorgalan med pappa, storasyster & hennes sambo. programmet skulle varit jätteroligt om man fattade vad dom snackar om, antingen är det bara jag som inte har den typen av humor eller så är det dom som gör programmet som är humorlösa. är i behov av en klädnypa hursomhelst. det luktar ärtsoppa i hela lägenheten & jag klarar inte av lukten. det är nästan (med betoning på nästan) så illa att det slår fisklukt alltså. 


6% batteri kvar på mobilen. weho, den får INTE dö förrän imorgonbitti klockan 20 över sju för det är typ då jag borde vara vaken enligt mina beräkningar & dör den innan dess lär jag inte vakna förrän vid tolv tiden & det vore förjävligt.


Av quitebulletproof - 1 maj 2012 19:44

valborg blev helt okej! festen var rolig till en början men gick lite överstyr i slutet. kom hem vid tolv & somnade vid fyra.

vaknade imorse vid halv tio och gick raka vägen ut och solade. har blivit riktigt brun nu, skitskönt.

låg där till klockan tolv då jag drog upp till lokalen och städade. sen kom pappa och hämtade mig och vi drog och hämtade snabbmat, la mig ute i solen och käkade den & somnade direkt efteråt.

vaknade efter nån timme av att jenny ringde så bestämde vi att vi skulle träffas, jag skulle bara "sola färdigt i 20min"..

vaknade efter 30 min av ett samtal av linus att jag, linda och jenny skulle upp till kvarnängen för att spela fotboll med han, edvin, manne, kladde, rasmus, robin, simon & farhan. det vart bajskallt efter några timmar så vi drog hem.


kanske ska dra ut med dom senare ikväll igen om jag orkar, vi får se hur det blir.


imorgon har jag iallafall matte nationella första lektionen, weey jag kommer dö.

är helspänd dygnet runt nu eftersom min klänning kommer komma vilken dag som helst, paniken som kommer inträffa om den inte passar, har fel färg eller något är obeskrivlig, jag dör om det är något cp med den.

Ovido - Quiz & Flashcards