quitebulletproof

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av quitebulletproof - 27 maj 2012 23:16

SO:n är halvt klar, fortsätter lite på den imorgon efter skolan, gymmet & en calippodate med linda.

nu blir det sängen (soffan, med tanke på att storasyster nyss somnade i min säng).

imorgon är en ny daaaag!!


Av quitebulletproof - 27 maj 2012 21:24

trust no man, fear no bitch, kiss no ass and chase no dick.

Av quitebulletproof - 27 maj 2012 20:26

tänkte raska på lite nu med so-arbetet, göra det så klart som möjligt för att sedan kolla på BB & måla naglarna. vill duscha också för att rensa huvudet en aning.

kroppen är helt slut, hjärnan helt slut. jag är helt jävla död.

skrivit ett A4 på SO:N och har bara påbörjat första av fem frågor. fuck my life.

Av quitebulletproof - 27 maj 2012 19:52

det finns inte en chans att jag klarar det här.

Av quitebulletproof - 27 maj 2012 19:40

men tja en vecka senare. haft fullt upp med pluggande, barnpassande, shoppande, kompisar och utekvällar.

veckan har gått så jävla snabbt att det inte ens är roligt. blö. tiden går snabbt när man har roligt och det är helt sjukt hur roligt jag har haft.


i torsdags hade vi uppvisning av 9ornas show.

samma sak i fredags, vi hade även vernissage (alla 9or) och vi satte upp alla våra målade tavlor från bilden sitter nu stadigt på väggarna i folkets hus konsthall. weho. efter slöjden på fredagen drog jag hem och chillade lite med frida, moffa, sandra, calle och petra & sen kom även adde lite senare. han sov här och på lördagen var jag barnvakt.

adde, sara och dennis kom hit och kollade på eurovision song contest och sen drog adde & dempan hem och sara sov kvar.


idag har jag solat hela dagen och tagit hand om ludde till klockan tre sen drog jag hem till mamma och umgicks lite med henne och nu sitter jag och jobbar med min so för fulla muggar. eller jag har inte börjat än men jag ska. tror jag.


Ovido - Quiz & Flashcards