quitebulletproof

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av quitebulletproof - 3 maj 2012 20:57

nyss målat naglarna vita & sitter just nu och kollar på ett tvprogram, TV3 dokumentär, med storasyster. det handlar om ett gäng tjejer som tydligen faller för kriminella personer som sitter i fängelset. man ba kom igen?

vem kan ens tända på sånt? på killar som dödar, våldtar, misshandlar. livsfarliga. tycker att det är motbjudande.

hade man träffat en sån hade man ju minst sagt dödat honom. om inte plågat honom till döds. usch.


har inte hunnit locka håret & eftersom håret ännu inte är torrt så lär jag inte hinna det heller.

det brukar ta drygt 70min för mig att locka håret om jag ska göra det ordentligt och gör man det inte ordentligt så kan man lika gärna skita it. därför får jag sova med inbakade flätor och sedan fixa resten imorgonbitti.


satt nyss och kollade på de 40sekunderna som finns på Justin Biebers nya hit "Boyfriend".

hur snygg får man vara? seriöst. bara jag som typ skulle vilja sluka honom hel?! namnamnamnam..

Av quitebulletproof - 3 maj 2012 18:28

igårkväll spelade min älskade rosa banantelefon, elm, sin allra sista refräng. har därför en Sony Ericsson YARI för tillfället.

tagit mig hela skoldagen att justera den så den känns så mycket som möjligt som "min mobil".

stackars  mig.. har nyss ätit min halva kebabrulle & ska alldeles strax hoppa in i duschen & sen locka håret till imorgon, jiha. ska måla naglarna också så vi hörs senare ikväll, ha en toppenkväll.



Av quitebulletproof - 3 maj 2012 18:18

somnade mitt i SATC-avsnittet igårnatt, precis som planerat! har precis flyttat upp till övervåningen medan pappa flyttade ner eftersom ha  numera inte får gå i trappor. hans hälsena är av & han kan inte gå ordentligt. han skulle egentligen blivit opererad idag men det blev inte så med tanke på att han hade ett för stort sår på foten som det kunde blivit något konstigt med. fattade inte riktigt trots att jag fått höra historien om och om igen sen han kom hem, dvs för snart tre timmar sen.


fick skjuts hem av natha idag, vi skulle egentligen åka & träna men det blev inte så.

imorgon är det värsta skoldagen någonsin. älskar fredagar förövrigt men den sista lektionen, slöjdlektionen, har en förmåga att förstöra hela min skoldag. fan vad jag hatar träslöjd alltså.


om sisådär 16 minuter & 2 sekunder är min kebabrulle här utanför, kul att någonting är positivt iallafall..

Ovido - Quiz & Flashcards