quitebulletproof

Alla inlägg under augusti 2012

Av quitebulletproof - 30 augusti 2012 13:32

sitter & kollar på vampire diaries på lilla laptopen!

vill bjuda på en liten chock (in my opinion) senare så missa inte det! det blir någon gång runt 5-6 ikväll.
har gjort världens tabbe. men skönt som fan är det!!
ska hem till andreas ikväll, annars har jag inga planer!! hörs!

 

Av quitebulletproof - 30 augusti 2012 08:57

sitter just nu i skolan och ska göra ett prov.

men inte vilket prov som helst.. vi ska jämföra cola & pepsi. och jag är ett starkt colafan så jag hoppas verkligen inte att jag tar fel glas när han frågar vilken som var godast.
slutar om två timmar så det är najs, vet inte vad som kommer hända sen, hööörs!!


Av quitebulletproof - 29 augusti 2012 19:11

tjabba! hittills roligaste skoldagen, vet egentligen inte vad det var som gjorde den så speciell men den var bara allmänt rolig helt enkelt. men imorgon slutar jag elva så jag antar att det blir den bästa skoldagen hittills.

åkte med linus hem, vi satt & snacka om en jävla massa privata saker, tex känslor osv.. vilket var jävligt skönt!
linus, världens bästa vän.
sitter just nu barnvakt åt ingen mindre än ludde. ska sova här inatt & sedan ta samma tåg som linus imorgonbitti & fortsätta snacket! men nu ska jag sätta mig bredvid lille ludde & mojja innan han ska gå och nanna!!

 

Av quitebulletproof - 27 augusti 2012 22:16

ska lägga mig i sängen och kolla vidare nu. tog nyss en paus och duschade. 

blir så jävla trött av att duscha.. förstår inte varför, men det blir jag!

hursomhelst!! morgondagens planer är att umgås med andreas.

drar dit direkt efter skolan.

onsdagens planer är att dra mig till skolan, klara skoldagen, komma hem runt fyra, 

dra till sara, klippa david & sen klockan sex ska jag vara barnvakt.

sover även hos frida på onsdag till torsdag.


på torsdag slutar jag elva, och är helt planfri.

någon dag i helgen ska jag och shoppa med älskling, theo, bella & anton!!

annars är den här veckan skitlugn för min del. vilket verkligen behövs!
borde få min fördömna mobil någon dag den här veckan också.

 

Av quitebulletproof - 27 augusti 2012 20:34

tjabba! hemma efter en heldag i stan.

fick lära mig grunderna idag i klippning. vill lova att det är så otroligt jävla cpsvårt nu när man iallafall har någon aning om hur man ska göra. och jag har gjort fel i hela mitt liv.

det tog oss en halvtimme att lära oss att hålla saxen rätt liksom. man måste hålla på ett speciellt sätt.

aja men efter ett tag fattade jag & då blev det relativt lätt!
efter skolan drog jag in till storstan för att hitta en väska. snackar vi material så gick det bra. kom hem med en pryl gjord av skinn men fan heller att det var en väska.. självklart ska jag hitta värsta skinnjackan..

köpte den såklart & den ligger nu lite vackert på min obäddade säng!! svängde även förbi coop och hämtade mitt paket! tre par byxor & en tröja, love it!

hade lite problem att somna igår så trots att jag lovat mig själv att BARA kolla på ETT avsnitt av VD så blev det automatiskt TRE.. fick igen för det imorse.. kom knappt upp.
men nu ska jag kolla vidare på VD!! pusspåer!!


Av quitebulletproof - 26 augusti 2012 21:29

har precis kollat klart på alla avsnitt av Jockiboi & Widerstedt Show bara för att få det gjort liksom.

ska snart ta bort sminket, lägga mig i sängen & börja mitt VDtittande!!
kommer väl antagligen vara i nån slags form av Silence hela den här veckan med andra ord så förvänta er inte för mycket av mig nu!! sovgott sen mina vänner! 

     

Ovido - Quiz & Flashcards