quitebulletproof

Alla inlägg under augusti 2012

Av quitebulletproof - 1 augusti 2012 13:56

godmoooorgon! vaknade för nån timme sen. 

Adde sov här inatt men eftersom han skulle jobba så drog han med tåget 9.37 (tror jag, hähä) 

känns grymt att ligga kvar i sängen när han går upp & veta att jag får somna om medan han åker & jobbar eftersom det var precis likadant förra veckan, fast ombytta roller. han låg kvar, jag gick upp.

dock hade det självklart varit bäst om båda kunnat ligga kvar. whatever!


idag fyller min stora lillebror 10 år. ofattbart egentligen. åren har gått så jävla fort. 

pappa & mamma for nyss iväg för att handla tårta & fika, släkten kommer runt fem.

ska väl fixa mig iordning nu & fira honom sen ska jag försöka få tag på elin & dra & gymma en timme eller två.

ha en toppen onsdag!


lillebror
   

 
Ovido - Quiz & Flashcards