quitebulletproof

Alla inlägg under april 2011

Av quitebulletproof - 29 april 2011 16:33

äntligen fredag! skola och träning igår sen däckade jag typ direkt efter duschen, självklart utan att ställa mobilen på alarm. 
vaknade av tv:n tio i åtta, kom till skolan vid halv nio! hade matte i 40 min, drog på konsert med klassen, kom tillbaka till skolan, hade no, so sen drog jag hem.

tränade, kollade på top model och nu ska jag hoppa in i duschen.

ikväll ska jag träffa linda, och imorgon är det valborg!!

inte mycket mer att skriva för tillfället, tjiiiilldag tjaaa! 

-

Av quitebulletproof - 27 april 2011 22:25

I'm gonna miss you, but i'll remember why i left.


     

Av quitebulletproof - 27 april 2011 16:50

You can give all of your love, but sometimes it won't be enough.

   

Av quitebulletproof - 27 april 2011 12:38

hemma från skolan sen 40 min tillbaka! ska sätta mig och göra mina no-uppgifter.

prov i Kemi imorgon men det ska nog gå bra!

Alexandra fyller år idag, så ska hem till henne 18:30 con mí familia!
men vill hinna åka och träna osv innan dess så måste sätta fart!

     

Av quitebulletproof - 26 april 2011 07:02

okej.. kan säga på en gång att det här kommer bli en lång morgon..

gud vad jag är på dåligt humör!, kanske är dags att byta alarmsignal på mobilen..
antar att detta inte kommer gå över förrän jag får träffa alla i skolan igen!
somnade vid ett inatt men det kan väl knappast vara det som är problemet..

jag har sovit en jävla massa under lovet, typ hela tiden! somnat tidigt, gått upp tidigit, sovit på eftermiddagen efter jobbet, typ hela tiden dom 4 första dagarna så var det enda jag gjorde sova, träna, vara med linda!? omg..
aja, slut på sovandet, det får vänta tills sommarlovet.

hoppas ni har en bättre start än vad jag har i allafall! 


Av quitebulletproof - 25 april 2011 21:34

Påsklovet har varit underbart, trots att jag inte riktigt fått tiden att räcka till..
imorgon ska jag till skolan, sämst. efter skolan ska jag vara med linda, sen träning och så får jag se om jag hinner/orkar med någonting mer på kvällen.
nu är jag äckligt trött, men inte riktigt redo för sängen än! hörs!
  

Av quitebulletproof - 24 april 2011 23:59

var ute och gick för en timme sen, kom hem typ nyss.

kollade på avsnittet på av big brother som jag missade, vilket antaligen även kommer vara det sista jag ser på eftersom att han som hela tiden gjort hela programmet har åkt ut, Rodney, skräll..

är ganska sådär lagomt äckel cp förbannad just nu.

vet inte vad jag mer ska skriva, god jävla natt!

   


!

Av quitebulletproof - 24 april 2011 11:28



jag har frågan till er, hur vet man ifall man är kär?

Ovido - Quiz & Flashcards