quitebulletproof

Alla inlägg den 2 april 2011

Av quitebulletproof - 2 april 2011 22:32

förhållanden
är du singel? - mjadå
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - depends 
har du varit kär nån gång? - haft mina stunder
finns det nån för dig just nu? - japp, justin bieber
 

om dig själv
fullständiga namn? - Ellen Sofia Höög
när fyller du år? - 10 februari
några utsmyckningar på din kropp? - navelpiercing, örhängen
vad har du på dig just nu? - leagins, linne
vilken årstid är bäst? - sommar!!
den perfekta morgonen? - sovmorgon 
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är så bäst.
vad är du bra på? - att skratta vid fel tillfällen 
sover du helst själv eller med nån? - med någon såklart.
 

vänner
bästa vän? - vore orättvist att välja en.
vem vet allt om dig? - Sara Stridh
vem är den roligaste av dina vänner? - alla är underbara

familj
vem står dig närmast? - alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - båda två
vem är farligast i din familj? - lillebror..
vem är coolast? - jag såklart..!?
husdjur? - 3 katter, 1 häst
vem har du mest gemensamt med? - storesyster Frida.
vem sover du offtast med? - jag sover inte med någon i min familj..?
lagar bäst mat? - pappa, lätt.


skolan
går du i skolan? - har inget val.
har du skolkat nån gång? - har hänt.
har du varit i skolan idag? - jadå, är i skolan varje lördag.. fast..


annat
hur mår du nu? - trött, annars bra!
har du mer än 2 bh:ar? - det är klart?
har du piercat dig? - naveln, som sagt.
 

övrigt
är du hungrig? - as if.
hur länge sen träffa du din farsa? - sitter i samma vardagsrum som han nu.
hur länge sen träffa du din morsa? - 30 min sen..?
går du på någon sport? - fotboll, rider ibland.
har du sminkat dig idag?  - mascara
vad har du på dig för trosor just nu? - björn borg
hur ser dom ut? - rosa/blåa

Av quitebulletproof - 2 april 2011 21:21

Robin Fallsten, bästavän.

vet inte hur jag ska börja, för hur mycket jag än skriver så får jag inte ut det jag vill ha skrivet. du är så jävla grym.

Jag vet att jag alltid kan höra av mig till dig om det har hänt någonting och jag vet att du alltid skulle försöka hjälpa mig ifall jag behöver hjälp.

Du finns alltid, och det behövs. du behövs.

det är ingen idé att jag skriver mer, tror du förstår vart jag försöker komma. 
jag älskar dig bästavän♥ 

-

Av quitebulletproof - 2 april 2011 18:26

ibland undrar jag om det varit bättre om jag gjort saker och ting annorlunda.
   


-

Av quitebulletproof - 2 april 2011 16:03

Allting blev helt plötsligt skittråkigt. 

jag är trött på att hela tiden få höra hur värdelöst allting är.

jag är trött på att hela tiden försöka tända på din livsgnista och lägga ner 

tid på att försöka få dig glad och gång på gång misslyckas.

det tar på mina krafter att lägga ner allt krut jag äger på att försöka

få dig snäppet gladare utan att lyckas någon jävla gång.

det hade varit så stor skillnad om jag någon gång lyckats, det hade gett tillbaka

en bit av det jag ger bort, men nej.

jag är trött på att nedvärdera mitt eget liv för att ditt ska liv ska få någon mening.

jag vet att jag borde bli rörd och glad när du skriver att jag är meningen med ditt liv, att jag är anledningen till att du fortfarande lever.

men det blir jag inte, det enda som slår mig då är vafan som skulle hända ifall jag inte finns kvar en dag. om det skulle bli som du säger, att du inte skulle orka.

för då påminns jag bara om att ifall du tycker att ditt liv är så värdelöst och att du helst av allt vill lägga av, ge upp, sluta- så hade du gjort det för länge sen.



-

Av quitebulletproof - 2 april 2011 15:42

"Jag gick förbi dig på stan, såg ut som du var glad
du gick med din nya som jag tror du har
och du såg mig nog innan jag vek av
försökte spela cool som att allting var normalt
men i själva verket är jag kvar i mitt skal
och jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart
i mitt sagoland tar du mig i hand igen
inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen.
men när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikte
tänker på den dan du stack - för mig: det bara fanns inte
varför kan jag inte bara ta och glömma dig?
varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg?

jag grät för jag var din, du förlät min idioti
vi var en enhet, vi var singular 
förenas på en vinterdag - det jag minns finns kvar
inom mig och det brinner svagt
kommer nog alltid vara så för allt jag har
påminner mig om dig och det känns
vill inte sälja sängen men älskling jag skäms
när nån annan ligger i den, det blir så fel
men jag måste gå vidare för egen del
det var mitt egna fel - borde gett mer. "




Av quitebulletproof - 2 april 2011 10:23

jamen godmorgon.. hade jag fått min vilja igenom hade jag inte lämnat sängen förrän till middagen. är sjukt äckligt jävla trött.

kom hem runt tolv igår, var ute och spelade fotboll med linus, jacke och linda.

när jag kom hem hoppade jag in i duschen, gick och la mig i sängen och satte på en film. somnade till filmen och vaknade av att det ringde. svarade.

låg och snackade i någon halvtimme, la på. somnade om.

vakna av att min syster pojkvän fredrik och pappa kom in i rummet och skrek

att klockan var tio. trots att jag sagt klart och tydligt till pappa att han verkligen inte fick väcka mig och han svarade att han också skulle ha sovmorgon så det skulle han inte göra. 

måste göra klart lite uppgifter från skolan nu, eftersom praoen börjat på måndag och omdömena snart ska skrivas.

bara att sätta igång, ciao!


  

Ovido - Quiz & Flashcards