quitebulletproof

Alla inlägg den 14 april 2011

-

Av quitebulletproof - 14 april 2011 14:18

So I'll be holding my own breath, right up 'til the end.
Until that moment when I find the one that I'll spend forever with.
'Cause nobody wants to be the last one there.
'Cause everyone wants to feel like someone cares.
Someone to love with my life in their hands.
There's gotta be somebody for me like that.
'Cause nobody wants to do it on their own.

And everyone wants to know they're not alone.
There's somebody else that feels the same somewhere.
There's gotta be somebody for me out there.


     

Av quitebulletproof - 14 april 2011 07:31

efter ett 2 timmars långt samtal med Sara igår så somnade jag fort i sängen.

städandet blev det inte så mycket av.. plockade undan lite skit, men eftersom jag alltid börjar med de små sakerna och inte de stora så ser rummet stökigare ut nu än vad det gjorde tidigare, får fixa det idag innan min träning.

ska snart dra till jobbet, ska bara försöka slänga i mig lite frukost så jag inte går på tomgång. förövrigt är jag äckligt trött efter gårdagen och skulle inte banga på att sova några timmar till, hihi.

 

Ovido - Quiz & Flashcards