quitebulletproof

Alla inlägg den 3 april 2011

Av quitebulletproof - 3 april 2011 19:23

sitter just nu och "skypar" med Jacke, Linus, David & Hedman som för tillfället sitter och spelar cs, som jag förövrigt inte fattar någonting av..

 

Av quitebulletproof - 3 april 2011 16:47

kom nyss hem från min storesyster som blev mamma för inte längesen alls!
världens sötaste unge, återigen är jag en stolt moster.

nu ska jag sätta mig och lira lite cod!

dagen blir inte mycket mer händelserik än det här!


     

Av quitebulletproof - 3 april 2011 00:13

sitter just nu och "skypar" med Robin, ska gå o lägga mig.

är fett trött, fortfarande. 

om skitungen hade haft sitt cod hemma hos sin mor så hade vi kunnat sitta och spela men nej! klart han inte har det. mes.

godnatt! 


Ovido - Quiz & Flashcards