quitebulletproof

Alla inlägg under september 2011

Av quitebulletproof - 30 september 2011 02:27

Kärlek föds ur glädjen att se på varandra
får näring ur behovet av att vara tillsammans.
och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda
      

Av quitebulletproof - 30 september 2011 00:38

huvudet exploderar vilken sekund som helst. släpade mig till skolan idag, gick på svenskan och kände att jag inte klarade av mer. gick hem, sov, sov lite till, åt lite, sov, vaknade 14.10 och gick till skolan till 14.40 för att göra ett spanskaprov som förövrigt gick bra. huvudvärken vägrar att lägga sig, däremot har febern sjunkit.

pallar inte bli sjuk nu, det får bara inte hända..

cha döende typ..
       

Av quitebulletproof - 27 september 2011 19:01

ska strax upp till kvarnängen och kolla på träningen.. saknar verkligen att spela..

samtidigt så vågar jag inte riskera att vara med på en träning, få skadan värre & kanske tvingas sluta på fotboll för alltid. så alternativen är ganska enkla att välja mellan, hur tråkigt det än känns att inte få vara med på sista matchen..

men det är bara att vänja sig, får skylla mig själv. lätt att vara efterklok..
 

Av quitebulletproof - 27 september 2011 17:07

i find myself filling my time, with anything to keep the thought of you off my mind.
i'm doing fine and i'm plannin' to keep it that way.
and you can call me if you find that you have something to say.

 



Av quitebulletproof - 27 september 2011 15:48

kom nyss hem från skolan. missade HK:n pågrund av sjukhustiden med linda, vilket visade sig vara allvarligare än vi förväntat oss så hon är nu påväg in till sös via buss.

skulle följt med om jag kunnat, vill att hon ska ringa nu direkt efteråt och berätta allt..

sitter iallafall nu med min supersöta mugg som jag fick av sara utan någon speciell anledning för ett antal månader sen, woop wopp! jättesöt.

ska snart byta om och fixa ordning mitt nyklippta hår ( hate it, jättekort enligt mig.. )

sen vill Sanne att jag skulle följa med henne & hälsa på farmor, vet dock inte riktigt om jag orkar det just nu eftersom min träning börjar om några timmar och jag vill verkligen se den.

Av quitebulletproof - 26 september 2011 23:08

lovade att länka min älskade väns blogg här, så aa här har ni http://janckomeister.myshowroom.se/


   

Ovido - Quiz & Flashcards