quitebulletproof

Alla inlägg den 11 september 2011

Av quitebulletproof - 11 september 2011 20:02

det här går så snabbt att skriva om så jag tar tre dagar på en gång.
dag åtta: min värsta sysslan.
dag nio: min favorit högtid.

dag tio: min favoritserie.


8: jag hatar att städa rummet.
9: julafton, eller min födelsedag som enligt mig är en högtid.

10: sex and the city, men scrubs är helt ok det med!!
---------------------------------------------------------------------------------------------

kom nyss hem från träningen som gick riktigt bra, vädret verkar dock må

likadant som jag gör. imorgon är det måndag, 5 nya skoldagar, PEST.

kom ur duschen för inte så längesen, mamma jobbar kväll så skulle fixa min mat

själv men orkar inte, så det blir att lägga sig i soffan med katten & kolla på true talent istället. hejdå.


Av quitebulletproof - 11 september 2011 16:20

träning om en sisådär 40 min, inte ett dugg taggad på en två timmars träning i det här vädret, men lika bra. då får jag iallfall något gjort idag.

kom hem jävligt sent inatt och det tog ett tag att somna också, vaknade av att mamma ringde och väckte mig vid lite senare än ett för att se ifall jag levde.

förövrigt har jag bara legat och degat i soffan framför sex and the city och en två liters cola, så ja.. jag behöver träna idag känner jag, see ya.

        

Av quitebulletproof - 11 september 2011 15:19


i won't say i'm in love.

    

Ovido - Quiz & Flashcards