quitebulletproof

Alla inlägg den 17 september 2011

Av quitebulletproof - 17 september 2011 17:20

" filip - Lördag 17 sept 17:13

när hade du tänkt att berätta för dina föräldrar att du piercat tungan? svara som ett inlägg sunshine. tack :P "


jadu filip. tanken har slagit mig att bara sätta mig ner och prata med dom om det, liksom berätta att jag haft den i nu 4 månader & att dom inte ens märkt det.

det känns som att dom egentligen inte borde bry sig så jättemycket om jag haft den så pass länge utan att dom tänkt på det. dock finns det ingen chans att min mamma skulle godkänna det. det står mellan att berätta och ta skiten på en gång, eller gå runt och vänta på att få ta skiten. för den kommer komma, förr eller senare. samtidigt så känns de som att ju längre jag har den och ju senare dom märker den, desto lättare kommer dom ta det. pappa kommer nog acceptera läget i vilket fall. värre med mamma eftersom hon var SÅÅÅ emot det här från hela första början. och nej jag är inte stolt över att jag tagit den utan tillåtelse.

det är något man inte gör. det är fel, jag vet det.

men just då var det en ganska jobbig period och jag bråkade väldigt mycket med en av mina föräldrar och anledningen för att jag tog den var just för att göra den föräldern ännu mer irriterad eftersom jag alltid vill vara värst och ha rätt.

(när det gäller bråk i familjen dvs, inte utanför familjen.)

meningen var att jag skulle komma hem & lipa det första jag gjorde, men med en snabb slagen respektpunkt gick det inte. det kändes oacceptabelt och dumt.

jag ångrar inte att jag tog den, jag ångrar att jag tog den utan mina föräldrars tillåtelse, och jag skulle inte göra om det i dagens läge.

hur snyggt jag än tycker att det är.


   

Ovido - Quiz & Flashcards