quitebulletproof

Alla inlägg den 10 september 2011

Av quitebulletproof - 10 september 2011 14:25

hann inte blogga igår, därför skrev jag både dag 6 & 7 i inlägget innan det här.

igår efter skolan drog jag linda, calle & sofie till pizzahouse för att äta kebab.

när vi var där kom robin, adam, daniel, gustav, linus & love & skulle käka så dom satte sig med oss dom med. efter det drog jag, sofie, linda & calle hem till linda för att hämta våra saker, sen drog calle & sofie hem & jag och linda drog till mig.

vi satt och gjorde lite saker i mitt rum då ja blev sjukt sugen på gurka & morötter, då gick vi till ica, handlade mina morötter, min gurka, en cola & bubs till kvällen.

sen drog vi hem till mig där vi skulle sova. 

idag har jag städat rummet, linda drog nyss & nu ska jag hoppa i badet sen träffa theo som jag inte har träffat på typ år & dar!!
     pigg chey...

Av quitebulletproof - 10 september 2011 14:13

dag 6:jag vet att det står att jag ska fotografera mitt rum nu osv vilket jag egentligen skulle kunna göra med tanke på att det faktiskt är städat men nej.

mitt rum får man endast se om man går in i det personligen.

jag har vita väggar, jag växlar mellan färgerna brunt, svart & guld i mitt rum.

min stora säng har lakan av guld & brunt, guldiga & bruna kuddar. mina gardiner är bruna. och ovanför sängen är det en stor tavla som växlar färgerna, ja guld, brunt & svart. ja har en brun matta, en vit tv-möbel, två vita garderober, två andra vita möbler, ett vitt soffbord med brun duk & svarta ljus på. ja har en stor guldigspegel på väggen, en svart taklampa & massa svarta & bruna ljus överallt. jag har en stor

plastma-tv på tvbänken & jaa.. lampa i fönstret med guldig hållare & brun hatt, en svart kruka med en kaktus i och en guldig lampa i fönstret, bredvik tv:bänken står det en stor brun kruka med en jättestor blomma i, jag är inte riktigt klar i mitt rum men det är det som finns där inne nu, that's it.


dag 7: mina fritidsintressen går det snabbt att berätta om, jag spelar fotboll på min fritid, ytterst sällan rider jag, jag är sällan ensam, nästan alltid med kompisar.

jag har alltid något att göra, jag är grym på att planera saker men jag hatar att ha saker planerade, dock så har jag alltid det.

Ovido - Quiz & Flashcards