quitebulletproof

Alla inlägg den 18 september 2011

Av quitebulletproof - 18 september 2011 17:08

åkte in till farsta med pappa för att köpa fotbollsskor.

som vanligt kommer jag hem med allt annat, förutom fotbollsskor.

antingen hade dom för stora dubbar, för små dubbar, fel dubbar, eller så var dom alldeles för fula. sen har jag problemet att hitta fotbollsskor i precis min storlek.

fotbollsskor ska ju sitta perfekt, jag har storlek 35. med benskydd och fotbollsstrumpor, storlek 36 typ. mina jag har nu är perfekta, men får inte ha dom längre eftersom jag har knäproblem. kom hem med två knäskydd, en halsduk, en mössa & en hammarbytröja. 

knäskydd - 249:-/st.

halsduk - 100:-

mössa - 149:-

hammarbytröja - 599:-


pappa bjöd iofs på allting, men det känns som att 1346:- för bara det är någolunda för mycket.. ångrar dock ingenting jag köpte. 

hade jag väntat på att hammarby skulle åkt ur superettan hade dom antagligen sänkt tröjan till iaf 300:-, trots att pappa föredrog dom lite dyrare benskydden för 300:- så valde jag dom billigare, inte så stor skillnad dock, jag vet..

halsduken ångrar jag inte, älskar den & den är helt klart värd priset.

mössan hittade jag för 50:- på en affär men pappa envisade sig med att jag inte skulle ställa mig i den långa kön för endast en mössa så han sa att det fanns en likadan på nästa affär vi skulle till. vi drog dit, och ja visst fanns det en likadan mössa, dock kostade den 100:- mer.. åh, får dampen på det här..

dessutom så fick jag nyss reda på att ösmo ligger före oss i serien, DAMP PÅ DEN HÄR JÄVLA SKITEN. hejdå.

  

Ovido - Quiz & Flashcards