quitebulletproof

Alla inlägg den 6 september 2011

Av quitebulletproof - 6 september 2011 21:40

tjenixen! kan varit en av de tråkigaste matcherna vi spelat..
men det gick väl helt okej, fick in det första målet, sen gjorde dom självmål & linda fick in det 3:dje, dvs det sista. 3-0 slutade de & de är sjukt skönt med ännu en vinst.

fler poäng till nynäs, wiho! sitter nu och smsar & chattar lite på facebook.

ska snart hoppa in i duschen, sen ringa oscar & sen sova!
imorgon blir det skola, sen träffa oscar. måste dessutom köpa mig en kalender med tanke på att så mycket snurrar omkring i huvudet & idag på planen visste jag inte ens vad mitt eget lag hette, så för min egen skull - EN KALENDER SNARAST!!
får åka med pappa & köpa en imorgon, i hopp om att hitta en skinnjacka också!!
såååå mer inlägg blir det inte ikväll, pussrå.
btw, missade idol. fml.

          

Av quitebulletproof - 6 september 2011 17:07

nu bär det av mot linda. är inte ett dugg hungrig men vi ska tydligen laga pasta.

satt alldeles nyss & letade efter nya fotbollskor, och fan vad kär jag är i ett par.

vet dock inte vart dom finns att köpa, pooor me.. match om några timmar också, bye.
 

Av quitebulletproof - 6 september 2011 15:00

jag känner mig helt lost för tillfället. blev ingen skola idag med tanke på att alla mina kläder är hemma hos mamma, alla mina arbetsböcker + skåpnycklar. och dörrhelvetet är låst och kommer vara det till 16.30 så istället har jag ränt runt på stan i hopp om att hitta en ny skinnjacka, nya skor, nya kläder överhuvudtaget, but no. ingenting.


som vanligt blev jag jättesur när jag vet vad jag måste ha & hittar kläder som är bra, men enligt mig inte tillräckligt bra. det är så svårt när man vet på't ungefär hur man vill att allting ska se ut, eftersom det mesta inte ser ut så som man vill att det ska göra.

åååh dampdampdamp, aja det är bara att leta vidare. åker in till stan någon dag i veckan och försöker hitta något där istället. har också beslut ångest över vad jag ska vara på spexfotot. menmen, det hör inte hit. sulesule.


                           crybaby.

Av quitebulletproof - 6 september 2011 14:41

jag tycker bokstavligen inte att det kan vara så kul att läsa om detta så tvivlade i början på om jag skulle skriva om mina husdjur, men hade jag gjort det så hade ju hela grejen pajjat så jag slänger in ett snabbt inlägg om just, mina husdjur.


Jag kan nog säga att jag provat på alla typer av djur förutom udda, konstiga djur som spindlar, ormar osv. jag har alltid velat ha en tiger, men har aldrig fått någon.

däremot har jag prövat på hamstrar, marsvin, kaniner, fiskar, hundar, katter, hästar, fåglar, har även lurat på kompisar att vi haft en aligator i källarn(vilket dom gick på) så därför borde jag få en tiger också.
Det började med en hund, Lia. henne hade vi i åtta år. hon var den finaste hundrasen av dom alla, en schäfer, och gud vad jag älskade henne. efter hennes bortgång eftersom hon fick något konstigt i hjärnan när hon blev gammal så köpte vi en annan schäfer, en valp. Chicka hette hon. henne hade vi i typ 2 år, sen skulle vi flytta från vårat enorma hus till en lägenhet & samtidigt lät vi henne flytta ut på landet. under den här tiden hade vi 3 marsin, molle, nasse & doris. nasse & doris blev uppätna av en räv efter 7 år. molle sålde vi. efter dom köpte vi tre andra marsvin, molly, maja & moa. dom hade vi i kanske 5 år, sålde dom samtidigt som vi sålde huset. vi hade även två kaniner, Bunnie & silo, dom såldes samtidigt som huset dom med. fiskar hade vi någonting med 500 av, ett helt rum fullt med akvarium men med brist på tid fick pappa sälja dom också. under den här tiden hittade jag en Kaja-fågelunge på gatan som inte kunde flyga, jag tog hem den, tog hand om den, badade den & den blev tam, dock så tyckte inte katterna om den, Messie, Totti & Selma så jag släppte ut den. nu har vi Sallie (min häst som jag haft i 3år) Selma, Messie & Totti kvar, + en liten hundvalp som vi haft i en vecka nu, Ninja. och ja det räcker för tillfället enligt mig.
 




Ovido - Quiz & Flashcards