quitebulletproof

Alla inlägg den 15 september 2011

Av quitebulletproof - 15 september 2011 21:19

okej, är inte lika grinig längre! precis allt är fixat inför spexet imorgon, allt!!!

kläder, tillbehör, smink, ALLT! och det blir så jävla braaaa!!

sitter just nu och knaprar i mig en bit sockerkaka, fortfarande ångest för att jag inte fick träna idag, ELLER spela match imorgon, aja.. får iallafall se fram mot spexet! det kommer bli så jävla grymt! synd bara att vi har vissa skittråkiga personer i klassen som inte kan bjuda på sig själva, det förstör typ allt.

menmen, nu ska jag faktiskt lägga mig ner, tar och kollar på dagens sex and the city avsnitt på datorn för jag orkar allvarligt talat inte vänta till klockan elva.




 


tja lekte lite med yxan, tjarå.

Av quitebulletproof - 15 september 2011 13:53

sitter hemma och tjurar eftersom vi har haft håltimme typ hur länge som helst nu,

vill bara till skolan, dra på spanska och dra hem och tjura för att jag inte får träna ikväll. har med lite hjälp av min syster äntligen kommit på vad jag ska vara på spexet imorgon, ska prova kläder och allt efter skolan.

eftersom våran nya mentor är totalt pantad i huvudet så går det inte heller att hoppa över spanskan, varför det nu egentligen skulle vart ett alternativ..?

fick nyss ett samtal om att brandalarmet gått i skolan, överlycklig för att jag ligger i soffan & dom står ute på gröndalsparkeringen och dör av tråkighet och väntan på att få komma in i skolan igen, hoppas iofs att den brinner upp för gott.

har ju mina aningar vem som kan startat alarmet, tycker dock att det är ganska tråkigt att om bara "startar" det genom att ha en cigg eller tändare under det istället för att sätta eld på hela skolan.. men istället för att sitta här och dampa ska jag gå och se ifall min dröm blivit verklighet, förhoppningsvis är det helt tomt nu där skolan stod för ca 3 timmar sen, ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards