quitebulletproof

Alla inlägg den 5 september 2011

Av quitebulletproof - 5 september 2011 17:31

"hur tycker du att en kille ska vara?" - anonym

svar: hmm.. det finns väl inte direkt varken något fel eller rätt svar på den här frågan. Min drömkille finns som det låter, i mina drömmar. han finns ingen annanstans. hur som helst, vet inte om du redan sett den, men kolla på 
"P.s. I love you" och däääär har du min drömkille, han har allt.

fick jag välja vilken kille på jorden som helst så skulle jag nog välja han, alltså den han är i den rollen han spelar, inte utanför den filmen. han är verkligen underbar. helt otrolig. humor, hur snäll som helst, bryr sig, skrattar, småretas, är sig själv, inte feg, inte blyg, bjuder på sig själv, ja rubbet.
Bland annat därför jag kollar på filmen typ varje dag.  

fan va jag älskar han, bokstavligt talat!!
     

Av quitebulletproof - 5 september 2011 14:53

Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd,

som kan se vad vi gör & förstå vad vi menar?

Jag tror du söker efter mer än du ser, 

men jag ser att du ler & jag tror att du tvivlar.

Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer.

Längtar efter något som kan rädda mig.


   

Av quitebulletproof - 5 september 2011 13:35

jag är en chey som mycket hellre går i tillexempel leggings, mjukisbyxor osv än i klänningar, kjolar & gud vet vad folk har på sig. 

min absolut skönaste klädsel är min onepiece, det är alltså även det fulaste jag har, men samtidigt tycker jag att den är väldigt söt. man känner sig som en nalle i den.

det finns inget mysigare än att komma hem från något jobbigt, ta av sig jobbiga kläder & ba hoppa in i min lilla sparkdräkt! jag trodde att jag aldrig skulle använda den när jag köpte den, & nu skulle jag nog inte kunna tänka mig att vara utan den.

Dock är den inte någonting jag skulle kunna visa mig utomhus med.

har gått & handlat i den en gång med Linda ( som då hade på sig sin onepiece ) men då var klockan 22.30, en söndag, och det spöregnade ute så vi antog att ingen var ute.

hon i kassan beundrade dom till och med! hur som helst, det är det skönaste jag har.




 

Ovido - Quiz & Flashcards