quitebulletproof

Alla inlägg den 8 september 2011

Av quitebulletproof - 8 september 2011 17:04

ligger för tillfället i soffan, för en minut sen hade jag en minut på mig att göra någonting jag inte gjorde.. 

snart kommer oscar hit, eller aa jag ska gå & möta han om typ en kvart, sen ska väl han vara här tills mamma kommer eftersom jag hatar att vara ensam hemma & mamma slutar 22.00, lika bra! menmen ciao!!

     

Av quitebulletproof - 8 september 2011 16:35

hmm tre personer.. hatar såna här grejer då man måste välja ut några/nån.

jag umgås bara med folk jag gillar så det känns lite sjukt att välja någon. 

iofs gillar jag alla personer. vissa gillar jag att snacka med, vissa att vara med & vissa gillar jag att hata.  men skit samma, fan vad jag är bra på att komma in på onödiga saker. åh..


jag väljer att skriva om Linda.

tjejen/brodern jag har umgåtts med sen förra sommarn & har de sjukaste minnena någonsin med. vi kan bjuda på oss själva, vi kan snacka om allt, har samma dåliga humor, samma slags humör, samma gränser när det gäller saker & ting, samma åsikter, samma intressen, ja allt möjligt fast det bästa är att vi aldrig tröttnar på varandra, hur jobbiga vi än är.. visst vi blir irriterade på varandra då & då men vi backar alltid upp varandra och skyddar varandras ryggar. min tjejkillkompis kan man säga, det enda tjejiga jag och linda äger är våra kroppar & att vi tänder på killar.

annars skulle jag nog kunna säga att vi är mer killar än tjejer.

jag väljer också att skriva om Sara.

tjejen/systern jag har flest minnen med, efter en 13 års lång vänskap. sara kan mig utantill, och jag antar/hoppas att jag kan det mesta om henne, det jag inte kan listar jag snabbt ut. vi snackar om allt mellan himmel och jord, min "tjejiga" kompis.

vi kan inte bara varandras bakgrunder, vi har vart med varandra under hela bakgrunderna så vi vet precis hur allt ligger till. den tjejen kan jag göra precis allt med, berätta precis allt för, hon är som en andra halva, min soulmate.

och så väljer jag att skriva om Theo.

bara för att theo är den killkompisen som förstår mig allra bäst, trots att han kanske inte tycker att det är så kul när jag sitter & snackar om mina killproblem så finns han alltid där, lyssnar, ger förslag, och är aaaaalltid på min sida (även fast det är jag som gjort fel!) samtidigt så hör han alltid av sig till mig när han har problem & vi kan snacka om dom och hitta lösningar tillsammans, det är så sjukt skönt.

även han är en sån person jag alltid kan lita på, vara mig själv med, säga det jag vill få sagt till & ja.. bara vara allmänt cp med..



Ovido - Quiz & Flashcards