quitebulletproof

Alla inlägg den 12 september 2011

Av quitebulletproof - 12 september 2011 22:24

nånsin känt att ni bara vill släppa taget om allt och alla och bara försvinna ett tag?

mår så cpdåligt nu så det finns inte, ne inte psykiskt, mest fysiskt.

ska lägga mig i sängen & kolla på sex and the city alldeles strax.

vi vann matchen med 1-0, vi var egentligen inte värda den vinsten men tar hellre hem den själv än ger den till motståndarna. vi spelade sämst. verkligen sämst.

antagligen därför jag är på det humöret jag är på också.


imorgon är det skola till elva, bland annat den efterlängtade HK:n med lindaaa som jag missade förra veckan, klockan elva är det dags att dra sig mot kvarnängen och ha olympiad mellan alla nior, slutar väl runt tre kan jag tänka mig, då är det bara hem till linda, käka, byta om en upp till kvarnängen igen för ännu en match. döda mig.

  

Ovido - Quiz & Flashcards