quitebulletproof

Alla inlägg den 26 september 2011

Av quitebulletproof - 26 september 2011 23:08

lovade att länka min älskade väns blogg här, så aa här har ni http://janckomeister.myshowroom.se/


   

Av quitebulletproof - 26 september 2011 21:39

haha det blev inga fler inlägg i helgen. hur som helst så var helgen grym!

som vilken måndag som helst släpade jag mig ur sängen imorse, tror min väckarklocka var lite avundsjuk på min relation med sängen eftersom den ringde tidigare än planerat

men hur som helst, klev upp som en levande zombie, sen minns jag faktiskt inte riktigt vad jag gjorde, men till skolan kom jag. I TID TILL OCH MED. har jag för mig..

efter skolan drog jag iväg till centrum för att klippa mig & köpa min grymt efterlängtade parfym som jag typ gråtit floder över för att jag inte hittat, men nu så äntligen!


sängen väntar, har dock inte tid för att sova nu eftersom jag har matteprov imorgon och det vore ju helt ok om jag i alla fall blev godkänd på det, stor risk med tanke på att jag fattar så jävla mycket på mattelektionerna. hatar dom.



Ovido - Quiz & Flashcards