quitebulletproof

Alla inlägg den 13 september 2011

Av quitebulletproof - 13 september 2011 21:50

matchen gick åt helvete, första förlusten den här säsongen.. surt som fan.

knäna har sin egen vilja & skiter sig allt mer dom också.. idag var jag tvungen att linda dom innan jag skulle spela, men det blev inte bättre det.

vi spelade mot motståndare som måste haft något allvarligt hjärnfel allihopa, antar att dom ärvt det av tränarn som var totalt hjärndöd han också.

blir så jävla förbannad när såna som dom vinner, dom är inte värda det.

dom spelade skitfult, de 3 gula korten är ju ett bevis på det, märkte däremot att domarn var allt mer och mer på våran sida, skönt det iallafall, hade också gjort så om jag var domare.. efter all skit han fick höra från dom liksom.

ska lägga mig i badet och dö, sen kravla mig vidare och dö i sängen. fml.


typ så glad förtillfället.

Ovido - Quiz & Flashcards