quitebulletproof

Alla inlägg den 4 september 2011

Av quitebulletproof - 4 september 2011 16:36

intressanta människor skulle nog säga att deras favoritplats är någonstans där dom aldrig varit.. ensamvargar skulle nog säga att deras favoritplats är där dom inte behöver bry sig om någon annan än sig själv. nykära människor skulle nog hitta på något så fånigt som att deras favoritplats är i sin  älsklings armar. naturkära människor skulle nog säga att deras favoritplats är vid vattnet, ute på landet, i skogen. glada människor skulle nog säga att deras favoritplats var ett färgglatt ställe. drömmare skulle nog kalla deras favoritplats för sagoland. min favoritplats är varken i någons armar, vid landet, i skogen, på ett färgglatt ställe, i något sagoland. jag spenderar ganska mycket tid på mitt favoritställe så jag kan inte heller säga att jag aldrig varit där. det enda vattnet som är i närheten av mitt ställe kanske är i ett glas på ett bord bredvid. jag behöver inte tänka så mycket på andra heller där även fast det förekommer lite då & då.

sängen. det är mitt favoritställe.

Av quitebulletproof - 4 september 2011 16:17

detta är det som inläggen kommer handla om 20 dagar framöver.

kommer såklart skriva vanliga inlägg också. ciao!

dag 1: din favoritplats.

dag 2: din skönaste men fulaste outfit.

dag 3: dina husdjur.

dag 4: dina planer om framtiden.

dag 5: 3 personer.

dag 6: ditt rum.

dag 7: din fritid.

dag 8: din värsta sysslan.

dag 9: din favorit-högtid.

dag 10: din favorit-serie.

dag 11: det här får mig att må bättre.

dag 12: det här vill jag jobba som.

dag 13: din största svaghet.

dag 14: den perfekta killen.

dag 15: om dig.

dag 16: angående kärlek.

dag 17: något du hatar.

dag 18: angående dig.

dag 19: något du älskar.

dag 20: 8 saker som inte många vet om dig.

Av quitebulletproof - 4 september 2011 14:02

håll hårt i dina goda vän, för där ute finns det gott om ormar.

gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma.

glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjomma.

ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma.

Av quitebulletproof - 4 september 2011 13:40

godmorgon, kom hem runt fyra från oscar. 

vi satt hemma hos honom & kollade på film.

hur många lingon finns det i världen, sen ställde han upp och kollade på never say never med mig. tillslut somnade vi typ, skulle vara hemma vid 2 egentligen.

menmen, trött som man var så väckte jag oscar direkt när jag vaknade, vid kvart i fyra, då skjutsade han hem mig på cykeln & när jag kom hem drog jag ut med hunden, sen drog jag direkt och la mig i sängen. konstigt nog var jag inte alls trött när jag la mig.

trodde jag.. somnade efter ca 10 min..


nu ska jag plocka in alla mina kläder i garderoben, måste rensa lite också för på tisdag blir det att shoppa upp alla pengar och fylla platserna i garderoben som kläderna jag kommer slänga idag har lämnat. har ett helt A4-papper med grejer jag måste shoppa.. eller måste & måste.. måste för tillfället iallafall.. när jag väl köpt allt kommer jag ångra mig, det är som vanligt.. hur som helst, ska skynda mig så linda kan komma sen!
    
 

Ovido - Quiz & Flashcards