quitebulletproof

Alla inlägg under januari 2012

Av quitebulletproof - 31 januari 2012 23:23

bloggen är nu helt fucked up men de får vara såhär nu tills jag har ork/lust att ta itu med den.
alltså antagligen när jag är frisk. nu ska jag hoppa i säng, blir antagligen hemma imorgon också. det suger.
skulle egentligen åkt skridskor med klassen imorgon så fuck my life.

aja ingen mening att hänga läpp för det, löser ju trots allt ingenting.

det är i sånahär tillfällen man önskar att man hade COD hemma så man kunde spela sönder hela dagarna.

nu blir det ju filmtittande istället, vilket är värdelöst. sovgott peeps!

      

Av quitebulletproof - 31 januari 2012 19:11

har inte skrivit sen i söndags kom jag på nu.. öhm, igår var jag i skolan like always.

började 8.10, slutade 12.45 så rätt tjill dag. drog hem direkt efter skolan och somnade vid 14.00, vaknade sedan 18.30 av att pappa bankade på dörren (hade låst ut honom tydligen, hehe..) gick upp, upptäckte att jag hade feber.
tvingade i mig sallad, hoppade in i duschen, kollade på film, Knight and Day och somnade lite lätt i sängen vid 23.00 någon gång..

vaknade 6.00 imorse, trots att ögonen knappt gick att hålla uppe så drog jag mig upp eftersom jag inte kunde somna?
ologiskt jag vet. hehe ögonen gick knappt hålla öppna, därför gick jag upp blablabla kunde inte somna.. no shit sherlock.

efter att ha sovit så jävla mycket igår så gick det inte att somna om, dock inte att hålla ögonen öppna heller. fucked up moment. nu släpper vi det & går vidare. jag gick som sagt upp. jag fixade mig i ordning och drog mig iväg till amanda för att sedan göra sällskap med henne till gymnasiet.

(skulle dit med klassen idag, alla 9:or, samma tid = kaos på bussen)

vi är drygt 120 elever i bara nian och med ett antal personer sjuka, ett antal personer som inte bodde i nynäs så gick det rätt bra att åka buss med tanke på att det var ett antal elever från gymnasiet som skulle dit också. CHAOS.

var i gymnasiet, kollade läget på linjerna samhälle & ekonomi. vi käkade där, awkward konstigt nog. sen drog vi alla hemåt, hade håltimme så tog med mig chåmpis amanda och käkade lite god mat hemma hos mig ist. märkte sedan att tempen var på 38.4 så stannade hemma resten av dagen. somnade vid halv tre, vaknade vid fem av att amanda ringde. och under dessa 2,5 timmar hade jag 4 missade samtal och 6 olästa meddelanden? come on.

nu sitter jag här i min stora datastol med täcke, kudde, 38.7 graders feber & snart en tallrik med sallad framför mig. MÅSTE bli frisk tills imorgon! 

   

Av quitebulletproof - 29 januari 2012 14:52

 

Av quitebulletproof - 29 januari 2012 14:38

tjabba! kort sammanfattning om helgen!

fredag - fest! allting var skitbra, sen kom polisen! festen fortsatte när polisen rört sig vidare & jag och linda drog oss hem till mig där vi somnade ganska snabbt.

lördag - träning! efter träningen drog jag hem till min syster där även min två halvbröder alex & sebbe var. jag satt vaken med a&s till klockan fyra sen gick jag & la mig bredvid frida & lille systersonen ludde.

söndag - ångrade ganska snabbt att jag lagt mig för att sova med frida & ludde med tanke på att ludde väckte mig klockan åtta. genom att dra mig i håret dvs. söt 10månaders bebis tänkte jag då. sen fixade jag gelénaglar & käkade frulle med bröderna & systern. nu är jag hemma & ska snart börja tagga inför första utematchen mot skogås. 

wheeey.


 

 

Av quitebulletproof - 26 januari 2012 22:29

nu blir det att plugga matte x100! kommer fan aldrig överleva morgondagen/natten efter natten som väntar mig nu..
minst vg var det va? kör ba.

wheeey, fint hååår iiiiii
   

Av quitebulletproof - 26 januari 2012 22:22

tjabba! nästan en helt vanlig skoldag idag, lite småsaker som kanske borde justerats men det finns inte så mycket att göra åt den saken nu så jag lägger det åt sidan och försöker titta mer åt de lite bättre kanterna! funderade över att gå hem ett tag men kom på att jag då inte skulle fått gå på öppethus i nynäshamns gymnasium för pappa då.. så jag höll ut hela dagen trots att jag inte mådde något vidare! 
efter skolan var det som sagt öppethus! tjejerna drog dit och vi hade hur trevligt som helst!
jag, ammi, carro, sara, jenny, kassi, amanda & dennis kom också!
efter besöket borde jag dragit på träning, men hade ingen lust så drog på storebrors hockeymatch istället.
ingen vidare bra match måste jag få säga, men bättre lycka nästa gång! (imorgon)

lär inte bli mycket sömn inatt. jag har 9 h & 30 min på mig att plugga till ett matteprov som jag MÅSTE få vg i...
trots att ögonlocken typ redan viker sig.. får tvinga i mig kaffe eller något helt enkelt!
efter skolan imorgon blir det hem, byta om, fixa mig, dra på hockeymatch, hem, vända, åka till ösmo, fest!


Ovido - Quiz & Flashcards