quitebulletproof

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av quitebulletproof - 9 januari 2012 21:23

Visste du ..

att jag vill ha – sommarlov nununu.
att min senaste kyss –  igår.
att jag lyssnar mest på – när folk har någonting vettigt att säga.
att jag pratar – mest hela tiden..
att jag inte gillar – vattendjur som fisk, kräftor & sånt skit..
att min första riktiga kyss – skedde typ i trean.
att jag avskyr när folk snackar – om saker dom inte vet/har någonting med att göra.
att kärlek är – någonting otroligt fint som varenda människa borde få uppleva minst en gång.
att jag gillar att – läsa citat som påminner om mig själv.
att jag är hemligt förälskad i – Ian Somerhalder, Christiano Ronaldo, Zayn Malik, Leonardo Dicaprio & Taylor Lautner.

att sist jag grät var – häromdagen till en sorglig film med Sara.

att min mobiltelefon är –  helt värdelös & jag kräver att få en ny utan att lyckas.
att när jag vaknar på morgonen – vill jag sova några extra timmar.
att innan jag går och lägger mig – gör jag någonting annat.
att idag har jag – bokat en avfärgning för att påbörja "mission - back to the blonde-times"
att jag just nu tänker på – att skolhelvetet börjar imorgon.
att i kväll ska jag – sova eller varå?
att i morgon kommer jag – ut & springa med linda, gå till skolan, gå till frisören, åka och träna fotboll.
att jag hoppas – att skolan brinner ner.


Har du:
Någon som förstår dig? Jadå, två stycken.
Någon som du saknar? hmm, ne inte atm. har det jag behöver här!
Någon som du hatar? hata är ett otroligt starkt ord.. ja det har jag.
Vem pussade dig senast? pass på den!
Vem kramade dig senast? säger jag den listar ni ut den övre...
Hur länge sen var det? inatt typ?
Vem ringde dig senast? Robert
Vem ringde du senast? Linda
Vem var hemma hos dig senast? Linda 
Vem var du hemma hos senast? Linda
Har du några kärleksproblem? haha ne, onödigt att gå och bära på sånt? ;)
Har du pratat med någon idag? nepp idag har jag varit knäpptyst. skrev på lappar hur jag ville ha det när jag bokade tid hos frisören.
Har du gråtit idag? låt oss gråta igenom livet? nej, det har jag inte.
Har du skrattat idag? jag skrattar varje dag. varesig jag vill eller inte.


Jag:
Är singel? yesman!
Svär ofta? fan heller!
Sjunger i duschen? ja det gör jag.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? pyjamas för mig innebär trosor & linne? så ne.
Skrattar åt dina egna skämt? någon måste ju skratta åt dom..
Skulle göra operationer och det var ofarligt och gratis? haha jarå!


Har du:
piercingar? mage & tunga.
Syskon? 5 stycken (7stycken om jag hade haft två till)
Jobb? yes, men dom börjar nog tröttna lite på mig & linda.. lunch, vi tröttnade på dom för längesen.
För många vänner? för många vänner, för lite tid.
Rymt hemifrån? det har hänt.
Färgat håret? för många gånger.
Bra självförtroende? det är nog min svagaste sida.
Sagt "jag älskar dig" till någon? jarå, senast i lördags.
Varit kär? det har jag också varit.
Gjort något olagligt? japp
Somnat i skolan? nära på.
Brutit ett ben? ne, det låter väl himla onödigt.
Tappat bort mig i min hemstad? skulle ta en genväg en gång..
Sett en fallande stjärna och önskat? oj, ja!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? det händer typ dagligen.
Smugit ut utan lov? yesbox.
En hemlighet som ingen annan vet?
 det har nog alla.

Sovit en hel dag? efter att ha dygnat några dagar så var det inte så svårt.
Somnat gråtande? aoup.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? vore lite väl oschysst.
Blivit generad inför folk? jadå
Varit kär i någon utan att säga det till personen? yes
Ätit musslor? usch.
Varit på en festival? nepp, men 2014 är jag det!
Haft ett förhållande i under en månad? det räknas inte som förhållande.
Blivit kallad player? fått frågan om jag är en player men aldrig blivit kallad för det.
Färgat ditt hår svart? på gränsen till svart. riktigt mörkt brunt.


Vad:
Längtar du till mest just nu? spaninen med en av världens bästa vänner Sara.
Ska du göra i helgen? oj, inte planerat så långt än.
Har du för kläder på dig? avklippta mjukisbyxor & linne
Gjorde du igår? sov typ bort hela dagen med Sara.

Ska du göra i sommar? först spanien, sen bara leva livet.
Åt du senast? för kanske 9 timmar sen.
Har du för mobil? en mobil som jag lovar att du inte vill ha. Xperia Mini.
Vad köpte du senast? ett linne.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? dött.


Vem/vilka:
Slog du senast? Jonas.
Fick du sms från senast? Sara.
Pratade du med? pappa.
Skulle du kunna göra allt för? Linda & Sara
Var du med senast av det motsatta könet? if i tell you, i'll have to kill you.
Kan du lita på mest? Linda & Sara
Vet mest om dig? Linda & Sara
Sov du tillsammans med senast? Sara


Allmänt:
Har du pussat en groda? usch blä äckligt,
Kan du hjula? jaharå!
Biter du på naglarna? aldrig gjort, tänker aldrig göra.
Är du EMO? nej är du?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? antagligen lämna sverige & shoppa järnet!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? om någon knuffade mig från flygplanet såå...
Har du sjungit inför publik? jahman!
Följer du mode? inte på samma sätt som de "modeberoende", men ja det gör jag.
Är du hungrig? nepp inte för fem öre.


 
Är du blyg? 

Ovido - Quiz & Flashcards