quitebulletproof

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av quitebulletproof - 10 januari 2012 13:38

nej men seriöst det där var inte okey. kan inte sitta & skriva ut alla tråkiga stunder i skolan längre.. fan sista terminen & tanken på att lämna mig klass får mig att komma ur vettet.. usch!

hur som, fick sluta 20 min tidigare. nu kom Sara, Linda & Jenny så ska umgås lite med dom! tjarå! :D

   

Av quitebulletproof - 10 januari 2012 12:58

Den här dagen går förjävla segt alltså. Sitter på "lektionen" (kollar på film) och vill inget annat än hem hem hem. Praktiskt taget känns det här otroligt jävla onödigt. Hade kunnat göra något vettigare idag som att typ sova bort dagen men ne.. Aja slutar om en halvtimme så tjarååå..

Av quitebulletproof - 10 januari 2012 07:51

är fruktansvärt trött & har ingen lust alls för att gå till skolan idag.

att somna måste varit det största problemet.. jag menar, de senaste dagarna har jag somnat vi 5, 6 tiden och sen nu så var jag tvungen att somna vid tolv.. det går liksom inte. det fungerar inte så. jag somnade vid halv fem och jag skulle upp tjugo i sex för att sedan dra ut och springa med linda. rundan gick snabbare än väntat och jag var hemma redan fem i halv sju.. efter en dusch & frukost var jag framme vid 07.40 & efter att klätt på mig, sminkat mig, fixat håret (så bra som det bara går utan plattång och hårfön eftersom de är strängt förbjudet atm) så var jag klar redan vid 10 över sju..
men hallååå jag bor 3 minuter från skolan. ovärt.


skit samma, ska inte klaga bort hela morgonen! för övrigt kändes det jävligt befriande att få komma ut och springa imorse trots att jag tvekade. det var skönt att bli av med så mycket energi som var själva anledningen till sömnbristen.

efter skolan blir det frisören med jenny & linda, sedan träning. sen ska jag tamigfan sova.
       


wheeeey fini.
 

Ovido - Quiz & Flashcards