quitebulletproof

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av quitebulletproof - 23 januari 2012 20:35

i don't understand how you can smile all day long but cry yourself to sleep at night.

how pictures never change even when the people in them do.
how your best friend can become your worst enemy,

or how strange it is when your worst enemy turns into your best friend. 

how forever turns into a few short months that you'd do almost anythinh to get back.

how you can let go from something you once said you couldn't live without.

how even though you know something is the best for you, is just hurts the same.

how the people who once wanted to spend every second with you,

think a few minutes of their time is too much to spare.

how people make promises despite knowing how common it is for promises to be broken.


i dont understand how people can erase you from their lives, just because it's easier than working things out.

   

Av quitebulletproof - 23 januari 2012 16:34

 none of your scars can make me love you less.

 

Av quitebulletproof - 23 januari 2012 14:01

                             

Av quitebulletproof - 23 januari 2012 13:09

ledsen för dålig uppdatering! helgen har vart sjukt händelserik & det har varit endast några enstaka lediga stunder, och dessa stunder har tillbringats i sängen. sovandes.

i fredags var det fest hemma hos jenny, skönt umgänge osv osv! allting var jättekul, sen finns det ju vissa saker som gjorde kvällen lite mindre kul men för det mesta var allt otroligt bra!

i lördags hade jag träning. efter att ha somnat klockan sex, vaknat klockan halv elva och haft träning klockan ett så kan jag säga att man var allt annat än med i matchen. hjärnan orkade varken tänka eller fokusera på någonting annat än att sova. så jag tog tillfället i akt och sov en eller två timmar. sen kom linda, linda sov över hos mig och vi försökte somna i tid för att komma upp i tid på söndagen eftersom vi skulle upp och jobba.

men icke.. nog somnade vi i tid osv, men vi kom inte upp i tid. väckarklockan körde på en sovmorgon & jag och linda kom försent. väl på jobbet stod jag i cafetérian, en jävla massa korvar och toast:ar som skulle göras vill jag påpeka!, städade på läktarn, fanns inte så mycket att städa som tur var! jag kollade på fotbollsmatcher (vilket var anledningen till att alla behövde jobba, det var en cup för småbarn, JÄTTESÖTA!), delade ut priser till alla lagen. och bara tog det allmänt lugnt resten av tiden. klockan två slutade jag, åkte till centrum, köpte hårfärg!
(jappjapp, ska färga håret en 10:de gång!), åkte hem till frida och calle, käkade där, umgicks med bebisludde, färgade håret, kollade på jackass (fan vad Bam va snygg jämförelsevis mot va de andra va på den tiden!), kollade på wallander, tog bussen hem, snackade lite med pappa, somnade.

och idag har jag vart i skolan, började som vanligt 8.10 och slutade som vanligt 12.45
dagen har varit roligaste skoldagen på länge! fan va alla har haft något att snacka om hela tiden!
på lunchen drog samuel, gustav, simon, sebbe, adde, edvin, calle, amanda & jag iväg och skulle smälla raketer.
klart som fan att samuel ska slänga iväg en några meter ifrån oss andra som inte ens hann reagera, och klart som fan att jag ska få en hård jävla smäll av splittret som flög iväg! rätt på underarmen, märke på tröjan & blåmärke direkt.

nu borde jag plugga no, genetik! gör jag inte det idag, måste jag stanna hemma från skolan imorgon eftersom det tydligen är prov imorgon vilket jag inte har pluggat ett skit till! ikväll kommer calle & frida hit och käkar/fikar! 

såhär ser min vecka ut nu!
måndag - plugg
tisdag - prov, träning
onsdag - kompisar, plugg, träning
torsdag - träning 
fredag - prov, fest
lördag - träning, kompisar
söndag - match, kompisar

så som vanligt är veckan redan fullbokad.. kan det inte bli helg nununu.
   

Ovido - Quiz & Flashcards