quitebulletproof

Alla inlägg under december 2011

Av quitebulletproof - 29 december 2011 18:45

har sån jävla beslutsångest att jag skulle kunna spy över den. 

men nog om det.. sov hos sara igår, vi satt och kollade på film med jimmy & david, det tog oss drygt 2 timmar att välja en film, det slutade med att j & d fick välja, tror ni inte att den blev någon kinesisk jävla skit då eller? sämst.

vi klockan 3 gick vi och la oss, somnade inte. vi låg och snackade till klockan 5 om spanien som vi kanske ska till i sommar.

fatta!! HUR NICE!? alltså kan det inte bara bli juni nu tack? får damp. 

snart kommer han hit och så ska väl vi kolla på film eller något, imorgon ska jag träffa sara igen och på lördag smäller det!

ciao!


kära kamera. gud vad jag älskar dig.  

Av quitebulletproof - 28 december 2011 12:53

     

Av quitebulletproof - 28 december 2011 00:26

i know i can't take one more step towards you, cause all that's waiting is regret.

and don't you know i'm not your ghost anymore? you lost the love i loved the most.

i learned to live half alive, and now you want me one more time?

and who do you think you are, running 'round leaving scars?

collecting your jar of hearts and tearing love apart?

you're gonna catch a cold from the ice inside your soul.

so don't come back for me, don't come back at all.

     

Av quitebulletproof - 28 december 2011 00:10

efter 6 timmars jobbande idag är jag helt slut. död typ. vill bara till sängen, men orkar inte ens röra mig ditåt.

imorse cyklade jag & linda ner till centrum för att hämta pris för pepparkakshustävlingen som vi kom 4:a i, men det sket sig så vi får hämta det imorgon istället. annars så har jag inte så mycket planer över imorgon förutom att jag ska träffa min efterlängtade Sara. men men, destination sängen.


 


en officiellt vanlig dag för mig & linda ( tigern & abo )
   

Av quitebulletproof - 25 december 2011 13:18

God jul i efterskott typ, eller någonting..

fick massor med fina saker, tillexempel en kamera! 
idag kommer underbara släkten hit & firar "minijul". komiskt att jag tycker att dagen efter julafton är mycket bättre än självaste julafton, så har det vart så länge jag kan minnas! imorse kollade jag för första gången på år & dagar på Monsters Inc, en av världens skönaste filmer typ! sen har jag pratat lite med massa människor och planerat kommande vecka!

ikväll blir det en tjejkväll hemma hos jenny med världensbästa tjejer, hoppas på att linda också kommer!

imorgon blir det att umgås med linus! på tisdag åker jag & linda in och shoppar! på onsdag ska jag träffa sara!

och på torsdag ska jag försöka få tag på daniella, det var ett bra tag sen jag umgicks med henne, det behöver göras!


men nu ska jag försöka ta dagarna som dom kommer och inte planera mer än sådär, förutom lördagen. den är fullbokad.


         

Av quitebulletproof - 23 december 2011 17:16

dagarna har gått så otroligt fort sen i tisdags så jag har inte hunnit skriva någonting..
i onsdags var det ju avslutning, efter den så drog alla 9:or till pizzahouse och käka, efter det så drog jag, linda, manne, linus & farhan på en julshow som årets andraårsesteter fixat, den var riktigt bra! efter det så drog jag hem till linus en stund, sen drog jag hem och sov hemma hos storebror!
torsdagen tillbringades hemma hos storebror,  hjälpte dom att pynta, baka, passa felicia osv! jättemysigt och senare på eftermiddagen åkte jag hem och hjälpte pappa här hemma. dessutom drog vi ut och käkade eftersom pappa vart förvånadsvärt imponerad över mina betyg. jag somnade ganska tidigt, runt 2 kanske.

idag blev jag väckt av mobilen, martin hade ringt mig 8 gånger, efter det tog jag det ganska lugnt, la mig i soffan och käka frukost, kollade på topmodel, satt lite vid datan, somnade om, blev väckt av ett sms från linus, fixade mig i ordning och åkte till centrum med pappa för att fixa julklapp till farmor!

nu ska jag slå in resten av julklapparna medan pappa fixar rostbiffen. (jag äter inte julskinka så det blir rostbiff) 

sen ska jag lägga mig i sängen, kolla på sex and the city, leka lite med mobilen och äta min efterlängtade sweetie!

   

Av quitebulletproof - 18 december 2011 20:38

haha ny biiiiild.. bild på mig & min bror! (glad chey..)  

Ovido - Quiz & Flashcards