quitebulletproof

Alla inlägg under december 2011

Av quitebulletproof - 13 december 2011 22:53

dom senaste  dagarna har varit så jävla jobbiga, typ inte sovit någonting.
på fredagen hade jag natt cup, somnade vid 4.00
vaknade vid 9.00 på lördagen för att shoppa, somnade vid 2.30
gick upp klockan 8.00 för att jobba, kom hem 21.00, pluggade till 03.00
gick upp 07.00 för skolan, kom hem, somnade vid 01.00
och gick upp  04.30 idag för att det var lucia...
nejdå inte alls trött. ett bad nu, sen sussa. får jag inte tillräckligt med sömn stannar jag fan hemma imorgon.
peace out.
                             det finns inga bilder på hela luciatåget... fuck my life...

                                                  Caroline                  Ellen

Av quitebulletproof - 10 december 2011 02:52

nyligen hemkommen från nattcupen med världens bästa lag, trots en hel del missar, tabbar och kanske dåliga val så tycker jag att vi skötte oss fint :) somnade i bilen med linda och det var ta-mig-fan den skönaste timmen på hela den här veckan, shit ville inte resa mig från bilen när jag skulle av. kom nyss ur badet och ska snart vidare för att se vad sängen har att erbjuda eftersom det antagligen blir en lång dag imorgon också därav shopping med två fina människor, peace.


                                  övre raden : Saga, Jenny.Ö, Jenny.W, Emma, Amanda, Sofia.
                                                 nedre raden : Julia, Linda, Jag, Lollo  

Av quitebulletproof - 9 december 2011 10:51

sitter i ett klassrum just nu och "jobbar" SO. dvs sitter vid facebook.
vi ska skriva om ett land där det typ hänt tragiska grejer, om jag fattat saken rätt.
jag skriver om Haiti angående deras Aids-land och alla andra grejer som hänt där, sämst.

efter SO:n tror jag att vi har lunch, äcklig fisk tror jag att det är. bajs på det. peace!

Av quitebulletproof - 8 december 2011 23:47

aa okej, flera dagar sen senaste inlägget det var inte riktigt meningen att det skulle bli så.
Carl fick mig att skriva idag iallafall.. dagen i skolan har gått otroligt fort för att vara den längsta dagen..
våra luciaträningar får det att kännas så iallafall, vilket är.. bra?
fett nervös inför lucia faktiskt. idag var jag tvungen att ta av mig klackskorna för att kunna provsjunga i aulan.. haha skakade sönder, men jo det gick bra i guess..

har egentligen 3 inlämningar tills imorgon. 2 bilduppgifter och 1 souppgift.. men aa känner inte riktigt att jag orkar fixa det nu. får fixa det efter skolan imorgon och skicka in det via mail, lika bra.
sängen väntar, ciao!

       

Ovido - Quiz & Flashcards