quitebulletproof

Alla inlägg under december 2011

Av quitebulletproof - 18 december 2011 15:42

- jag säger att jag är påväg, fast jag inte ens har gått hemifrån när den jag ska till frågar.

- jag har en vana av att luta mig över brödrosten & ständigt bli livrädd när mackorna åker upp.

- jag kastar iväg min mobil när jag är sur, men går alltid & kollar om den är okej efter typ 3 sek.

- jag kan inte sitta ordentligt i min datastol utan har alltid benen på skrivbordet eller nåt annat konstigt sätt.

- jag ler så fort jag inte vet vad som pågår eller vad folk snackar om.

- jag skruvar upp värmen mer och mer ju längre jag står i duschen.

- jag flyger upp ur sängen som en ninja när jag insett att jag försovit mig.

jag skulle aldrig låta mitt ben hänga över sängkanten, hur varmt det än är. det skulle bli uppätet då.

- jag älskar att smsa när jag ligger ner, har dock lite svårare för att hålla i mobilen & tappar den ofta i ansiktet.

- jag har en förmåga att få ögonkontakt med mina lärare medans jag gör prov & håller på att fuska.

- jag tar alltid en liten tjuvtitt från mina 3D glasögon för att se skillnaden när jag är på 3D-bio.

- jag använder oftast ett ord som svar när jag är ledsen, irriterad.

- jag skulle inte ha någon aning om folks födelsedagar om det inte vore för facebook.

- jag skrattar oftast åt personerna som skrattar, inte åt skämten dom nyss berättat.

- jag hatar att städa mitt rum eftersom det tar år för mig efteråt att hitta någonting.

- jag går lite snabbare när jag utan någon speciell anledning går förbi en läskig bil.
- jag hatar när jag är sur på någon och idioten helt plötsligt får mig att skratta.

- jag säger alltid till mina föräldrar att jag inte har några läxor, sen gör jag dom när dom lämnat rummet.

- jag älskar att sitta och lyssna på någon som berättar något när jag vet att det är en lögn.

- jag hatar att börja konversationer, men älskar när folk börjar dom åt mig.

Av quitebulletproof - 17 december 2011 18:14

remember when getting high meant swinging on the playground?
when protection meant wearing a helmet?
when the worst thing you could get from boys was cooties?
dad's shoulders were the highest place on earth and mom was your hero.

your worst enemies were your siblings.

race issues were about who run the fastest.

war was only a card game.

and the only drug you knew of was cough syrup.

when wearing a skirt didn't make you a slut.

the worst pain you felt was when you skinned your knee.

and when goodbye's only meant until tomorrow.


Av quitebulletproof - 17 december 2011 18:02

luciatåget i tisdags.
 

Av quitebulletproof - 17 december 2011 17:59

Linda Larsson
 

Av quitebulletproof - 17 december 2011 17:33

jag måste sätta fart med dom där jävla bildgrejerna nu för att komma ifatt den 17 december så nu kommer en jävla massa " dag 2, 3, 4, 5 " osv.

 

Ovido - Quiz & Flashcards