quitebulletproof

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av quitebulletproof - 16 januari 2012 23:04

träningen tog inte så mycket som jag hoppats på, därför tog jag en prommis hem också.. det blir en fotbollsträning imorgon, sen kör jag dubbla pass på onsdag istället! annars så var det egentligen riktigt roligt, men vad är det för mening ifall det inte känns någonting liksom, det är roligare om det känns.
har blivit klar med min SO nu och ne musiken är inte klar, fan vad jag måste göra den imorgon alltså. helt sjukt.

         

Av quitebulletproof - 16 januari 2012 17:05

haha började bättre sent än aldrig med pluggandet, hunnit med att svara på 3 av 7 frågor på SO:n så det blir ju råplugg när jag kommer hem, wheeeey... nu blir det iallafall ett pass core med sara & sofie! känner mig oerhört taggad faktiskt!


    

Av quitebulletproof - 16 januari 2012 15:18

                                             

Av quitebulletproof - 16 januari 2012 13:17

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards