quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

baby can i leave it?

Av quitebulletproof - 26 januari 2012 22:22

tjabba! nästan en helt vanlig skoldag idag, lite småsaker som kanske borde justerats men det finns inte så mycket att göra åt den saken nu så jag lägger det åt sidan och försöker titta mer åt de lite bättre kanterna! funderade över att gå hem ett tag men kom på att jag då inte skulle fått gå på öppethus i nynäshamns gymnasium för pappa då.. så jag höll ut hela dagen trots att jag inte mådde något vidare! 
efter skolan var det som sagt öppethus! tjejerna drog dit och vi hade hur trevligt som helst!
jag, ammi, carro, sara, jenny, kassi, amanda & dennis kom också!
efter besöket borde jag dragit på träning, men hade ingen lust så drog på storebrors hockeymatch istället.
ingen vidare bra match måste jag få säga, men bättre lycka nästa gång! (imorgon)

lär inte bli mycket sömn inatt. jag har 9 h & 30 min på mig att plugga till ett matteprov som jag MÅSTE få vg i...
trots att ögonlocken typ redan viker sig.. får tvinga i mig kaffe eller något helt enkelt!
efter skolan imorgon blir det hem, byta om, fixa mig, dra på hockeymatch, hem, vända, åka till ösmo, fest!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards