quitebulletproof

Alla inlägg under januari 2012

Av quitebulletproof - 25 januari 2012 22:48

haha samtalsämnet "pojkar" dök upp idag bland mig, amanda, kassandra, jönsson & husberg idag påväg mot bussen från ishallen. och vi allihopa tycker att det är helt sjukt att det inte finns typ en enda kille som kan hålla sig till endast en tjej samtidigt som han är snygg & snäll? andreas & andreas (jönsson & husberg) höll ju absolut inte med om detta, klart det fanns såna killar liksom. men seriöst? ingen av dom jag känner har jag tillräckligt med förtroende för för att någonsin kunna tro att dom håller sig till bara mig ifall det skulle bli något och eftersom både amanda och kassandra tycker samma sak som mig så måste det ju ligga något i det? antingen är det vi som söker oss till fel killar eller fel killar som söker sig till oss för det är verkligen som jag säger!

finns det några perfekta killar som typ killar i kärleksfilmer eller? come on!?
   

Av quitebulletproof - 25 januari 2012 22:45

 

Av quitebulletproof - 25 januari 2012 21:34

dagen har varit väldigt lugn! somnade klockan åtta igårkväll, vaknade 22 av att mamma ringde mig. snackade med henne till typ 23 sen somnade jag om, vaknade klockan sju och gick till skolan klockan åtta.

gick på no:n, åkte till ishallen, åkte skridskor, åkte hem, hoppade elevensval för att åka till john bauer på öppethus med linda, natha, jancko, linus & amanda. emellan "åkte hem och elvensval" var jag hemma hos mig med amanda.

största delen av dagen har alltså tillbringats med amanda! men nu är jag hemma igen efter en del vilsna promenader i liljeholmen, det tog typ en halvtimme för oss att hitta till skolan, tillslut märkte vi att skolan var precis bredvik tunnelbanan vi åkte dit med. bra människor.. nu ska jag fortsätta på remixen sen ska jag sova! har en engelska uppgift som jag ska göra också. fan vad jag längtar till gymnasiet nu...

här är bara några av alla bilder som togs idag!
               

Av quitebulletproof - 25 januari 2012 21:15

11 erkännanden:

1. fråga mig hur jag mår, är du inte min bästavän kommer mitt svar alltid vara "bra". 

2. jag har alldeles för stora krav på mig själv och pushar på mig själv intill det sista.
3. jag har världens panik över gymnasievalet.
4. jag avskyr när personer lägger upp bild efter bild på facebook & byter profilbilder 24/7.
5. jag är alltid trött. skulle kunna sova hur mycket som helst om jag hade haft tid.
6. jag hatar att prata med folk när jag är irriterad, säger alltid fel saker.

7. jag har haft stora problem med mitt temperament de senaste dagarna.
8. jag vill leva mitt liv som tjejen i "Dear John". ha allt man kan begära som pojkvän dvs.
9. jag vill inget hellre än att det ska bli sommarlov.
10. jag irriterar mig på personer som lägger upp halvnakna/konstiga bilder på facebook för att få uppmärksamhet.
11. jag har 6 bloggar jag läser dagligen.

   

Av quitebulletproof - 24 januari 2012 03:00

förhoppningsvis ligger jag och sover nu! detta är ett tidställt inlägg endast för att påminna mig själv.

TA MED LEDIGHETSANSÖKAN FRÅN SKOLAN IMORGON CP.
vore lite jobbigt om jag glömde det imorgon igen liksom..


   

Av quitebulletproof - 23 januari 2012 20:35

i don't understand how you can smile all day long but cry yourself to sleep at night.

how pictures never change even when the people in them do.
how your best friend can become your worst enemy,

or how strange it is when your worst enemy turns into your best friend. 

how forever turns into a few short months that you'd do almost anythinh to get back.

how you can let go from something you once said you couldn't live without.

how even though you know something is the best for you, is just hurts the same.

how the people who once wanted to spend every second with you,

think a few minutes of their time is too much to spare.

how people make promises despite knowing how common it is for promises to be broken.


i dont understand how people can erase you from their lives, just because it's easier than working things out.

   

Av quitebulletproof - 23 januari 2012 16:34

 none of your scars can make me love you less.

 

Av quitebulletproof - 23 januari 2012 14:01

                             

Ovido - Quiz & Flashcards