quitebulletproof

Alla inlägg den 7 september 2011

Av quitebulletproof - 7 september 2011 22:26

kom på't. jag vill arbeta som en såndär som tar hand om djur från zoo'n.

jag vill ta hem ett litet lejon & ta hand om den tills den blir vuxen.

jag vill ta hem en liten föräldralös tiger som behöver hjälp med nappflaska.

jag vill ta hem en liten apa & att den ska hänga på mig & använda blöja & napp.

jag vill ta hem en liten isbjörn & göra den tam för att sedan se den bli vildare & vildare.


jag vill kunna ha detta djur, vilket sött djur som helst, som en slags typ av bäbis.

en bäbis som jag kan kalla min, men som jag vet inte alltid kommer förbli just min.

okej, det där lät hemskt. jag kommer aldrig kunna släppa det djuret jag får.

men det borde kännas bra att veta att när man väl släppt taget om apan får man en chans att ta nya tag i till exempel en isbjörn. 


det måste vara drömjobbet alltså, min livs största dröm. 

dock vägrar jag gå natur så, byebye med den drömmen. 

 

Av quitebulletproof - 7 september 2011 22:14

hittade ingen kalender.. och efter mitt letande efter en sån så gick jag hem, käka, och drog till linda. och precis när jag öppnade dörren såg jag linda vid ugnen, vilket betyder - kladdkaka! vi käkade kladdkaka & grät lite över att det inte var något idol idag, sen drog vi ut och la oss på kompisgungan på våran gård, där vi såg (tro mig) THE GRUDGE barnet!! ni vet den nakna killen!? han satt i fönstret, så vi drog därifrån och tog oss en sväng. har egentligen en läxa att göra nu så fattar inte varför jag sitter här.


imorgon blir det skola till 15.35, (en dryg håltimme & sen sista lektionen, spanska..)
hatar att dom får göra så, varför ska bara spanskagruppen få en timmas håltimme & franskan, tyskan & sva får sluta en timme tidigare istället.. åh damp.

hur som helst, efter skolan blir det oscar, sen träning, liteee jag längtar efter att spela fotboll nu alltså!! nu ska jag hur som helst tvätta bort sminket, lägga mig i sängen, kolla på scrubs, sen sex and the city & plugga lite engelska, duttig chey. puss.
      

Av quitebulletproof - 7 september 2011 17:15

hinner inte träffa oscar idag får träffa han imorgon innan träningen iställeeeet. ska snart käka & han ska träna om 2h sååå... drar istället iväg med pappa & fredde till affärn, och jag SKA hitta en kalender, ciao!!
       

Av quitebulletproof - 7 september 2011 16:56

vill bara säga att det är första gången jag verkligen håller en sån där "20dagarsgrej"
wheey, heja mig!

hur som helst, min framtid.. jag kan väl inte direkt säga att jag har några speciella planer för den. det som händer, det händer så är det ju upp till mig att det går så bra som det kan.. har inte bestämt gymnasium. det har jag ångest över eftersom jag ska söka den här terminen.. om jag fattat rätt. lättast vore att ta ett frisörgymnasium så jag slipper plugga vidare efter gymnasiet eftersom att man blir frisör direkt efteråt.

samtidigt så känns det lite tråkigt eftersom jag inte är alls så förtjust i andra folks hår.

jag skulle nog kalla det en lite lättare typ av fobi. 

vilket inte är ett + om jag vill bli frisör. skulle kunna tänka mig att bli kock. fast jag är nog inte så bra på det heller, jag är helt okej på att laga mat. men jag gillar typ inga maträtter alls. idrottlärare skulle vara awesome!! men jag hatar fjolliga fjortisar som "glömt" idrottkläder eller har ont i magen eller något annat liknande så där skulle mitt humör påverkas.. eller min ilska.. skulle lugnt kunna bli room designer.

älskar att möblera, taplililililililisera, måla, matcha ja allt sånt där.


nu börjar det gå över styr. tjarå.

Ovido - Quiz & Flashcards