quitebulletproof

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av quitebulletproof - 3 augusti 2012 17:22

okeej jag har egentligen inte alls tid med det här inlägget men är rädd för att det här är enda "luckan" jag kommer få ikväll så det är lika bra att passa på.

kom nyligen ut ur duschen efter en heldag hemma hos kicki! hur mysigt & trevligt som helst!

solen sken stor del av tiden & har blivit lite bränd på kinderna. mycket badande, mycket solande, mycket snack, mycket fika & en massa mys. blev hemkörd av calle runt klockan 17.00 & har nu hur bråttom som helst!

ska vara hemma hos anton om 35 minuter & då ska jag även hunnit köpa mat & shit & här sitter jag inrullad i en handduk runt både kroppen & håret.. åherre, hur ska det här sluta?
   

Av quitebulletproof - 3 augusti 2012 11:45

jag har världens bästa pojkvän.

klockan 01.27 igår kom han cyklandes från sorunda till nynäs bara för att träffas.

dock kom han ju två timmar försent till jobbet idag men fan vad jag är lycklig som har honom. 

världens bästa & han är bara min.

nu har han iaf dragit mot tåget (saknar honom redan) & jag ska snart bli hämtad vid gröndalsskolan & därifrån åka till ösmo med frida, ludde & calle. kommer bli hur mysigt som helst. hoppas molnen ger med sig & låter solen titta fram lite. ikväll blir det grillning. en perfekt fredag helt enkelt!
 

Av quitebulletproof - 3 augusti 2012 00:45

vet inte varför men allt känns så negativt just nu. vilket är sjukt konstigt eftersom jag inte har någon anledning alls till att känna så. antar att jag bara är extremt övertrött & äckligt jävla hungrig.

MEN det ska inte gå ut över er så jag tar mitt pick & pack, går in i mitt rum, drar ner rullgardinen, stänger dörren, släcker lampan & lägger mig i sängen & bara väntar på att en ny dag ska komma. 
sovgott fina ni! 

 


Ovido - Quiz & Flashcards