quitebulletproof

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av quitebulletproof - 6 augusti 2012 17:10

 


QUIT PLAYING GAMES in my ass..
backstreet boys.

Av quitebulletproof - 6 augusti 2012 11:38

godmorgon GODMORGON!! klockan är inte tillräckligt mycket för att jag ska orka gå ut än.

inväntar linus som snart slutar jobba, då blir det nicksta med han & annat folk!

somnade runt 1 inatt efter ett par timmars långt skypesamtal med andreas, andreas.h & robert!

har gjort en ny uträkning på min lön & kommit fram till att den 25 får jag in 8400:- den 26 finns det bara 400:- kvar.

FUCK MY LIIIIIFE! aja, ska spela lite COD nu tills linus ringer!!
haha btw, kollade på Lilla Kyckligen igårkväll med lillebror. vi satte på svensktext eftersom han måste öva lite på att läsa & det är fullkomligt omöjligt att inte läsa när det är text på tvn.

när jag sitter & smsar med andreas så börjar lillebror till min stora förvåning börja asgarva.

jag fattade ingenting, kollade upp & möttes av dem sämsta översättningen nånsin.
- pink?

- piss?

- nummer 1..? *blöjsaft..?*


Ovido - Quiz & Flashcards