quitebulletproof

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av quitebulletproof - 24 augusti 2012 19:08

försov mig imorse. eller egentligen inte..
andreas kom hem till mig igårkväll & sov hos mig, vi somnade redan vid 22 & det var inga större problem att vakna imorse 05.30 dock var det problem att lämna andreas i sängen. hatar att gå upp ensam & veta att han får sova vidare medan jag ska till skolan.. men upp gick jag, dock duschade jag, sminkade mig, fixade håret & sen gick jag & la mig igen.. klockan 07.45 gick mitt tåg. 07.35 kollade jag på klockan & tänkte FUCK THIS.
vila vidare & bestämde mig för att ta 07.07 tåget vilket var anledningen till att jag kom 25 minuter försent till skolan idag. vi hade dessutom test på morgonen men det var tjill för jag hann med både matten & engelskan.

klockan två fick vi dra hem & jag & frida sprang till tåget. när hon klivit av satte jag mig till rätta & kollade på The Vow tills jag var framme. nu ska jag snart äta sen ta med mig mina chips & min dipp till andreas. vill inte vara ensam hemma ikväll!

 

         

Ovido - Quiz & Flashcards