quitebulletproof

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av quitebulletproof - 26 augusti 2012 21:29

har precis kollat klart på alla avsnitt av Jockiboi & Widerstedt Show bara för att få det gjort liksom.

ska snart ta bort sminket, lägga mig i sängen & börja mitt VDtittande!!
kommer väl antagligen vara i nån slags form av Silence hela den här veckan med andra ord så förvänta er inte för mycket av mig nu!! sovgott sen mina vänner! 

     

Av quitebulletproof - 26 augusti 2012 19:52

halloj! är hemma från sorunda sen drygt 5 timmar tillbaks i tiden! 
har haft en jättemysig helg med adde där vi bland annat plockat svamp, åkt fyrhjuling, umgåtts med hans familj, kollat film, mojjat osv! 
men nu har jag laddat ner 22 nya episoder av vampire diaries s03. saknat det som fan & det är dags att börja kolla igen. slutade ju sist för att det blev som en drog.

stannade hemma från fotbollsträningar och shit för att kolla på det men har bestämt mig för att kolla på det med lite mer kontroll den här gången, högst 4 avsnitt om dagen!  HÖGST!

åh underbara älskade serie, åh underbara älskade damon, åh underbara älskade stefan!
åh dumma idiotiska elena! kan knappt vänta på att få börja kolla!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards