quitebulletproof

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av quitebulletproof - 21 maj 2012 18:05

novellen är färdig och reflektionsskrivningen också snart. nu har jag bara en filmrecension, en bokrecension eller ett författarporträtt kvar att skriva, pain det med iofs. Blir nog att skriva om Twilight. den filmen kan man ju ut och innantill.

Av quitebulletproof - 21 maj 2012 16:42

åh allt novellskrivande ger mig spasmer, ska alldeles strax gå ut på en promenad för att få lite mer idéer och för att komma ifrån skrivandet ett tag trots att pappa inte tycker att det låter som den rätta saken att göra.

ska hinna med massor med saker ikväll så jag har egentligen inte tid, men jag klarar inte av att sitta ligga här längre.


Av quitebulletproof - 21 maj 2012 16:20

okej, har inte haft någon som helst möjlighet att blogga de senaste dagarna, sorry för de!

i fredags var jag på tjejkväll hemma hos Sara, hur mysigt som helst!
På lördagen låg jag och solade, sen kom linda & vi drog iväg till ica för att hyra film, Abduction, och sedan drog vi hem till henne på kvällen efter ett besök i hamnen där vi tröck i oss en varsin mjukglass. slaggade hos linda.

igår umgicks jag en stund med linda, tills hon skulle på match, då drog jag mig hem & fixade mig iordning osv för att sedan dra mig vidare till adde.

när jag kom till adde satte vi oss och käkade osv sen drog vi ut med hans bror mattias & hans flickvän julia för att fiska.

efter fiskandet drog vi hem till adde igen & vi la oss i soffan & kollade på en film tills vi beslutade oss för att gå upp & sova. åkte till skolan som vanligt imorse. helt ovärd dag. matte, gjorde ingenting, fick beskedet om att jag har G i matte och därför är jag inte längre orolig över skolan, jag kommer in på gymnasiet jag vill komma in på och det är det som räknas. efter matten var det spanska, gjorde ingenting. vilket jag egentligen borde ha gjort eftersom jag har spanska nationella på onsdag, paaaain. efter spanskan hade vi engelska, vi hade vikarie så jag gjorde ingenting. vilket jag inte heller behöver göra eftersom mitt betyg i engelska är awesome. efter engelskan hade vi SO där jag ändå inte kunde göra någonting eftersom mina skåpnycklar var glömda hemma. därför fick jag dra hem och jobba SO.


dock jobbar jag inte SO, utan jag sitter och jobbar med mitt Svenska examen arbete som ska vara klart senast 23.59 ikväll. sitter just nu och skriver på en spöknovell, efter det ska jag skriva en reflektionstext om döden & efter det ett författarporträtt. ännu mer pain, huh?

Ovido - Quiz & Flashcards