quitebulletproof

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av quitebulletproof - 18 maj 2012 17:29

jag kan inte se fram emot balen mycket mer än vad jag redan gör. det är helt otroligt. jag längtar såhääär mycket!

nästa vecka är det 9ornas show, torsdag & fredag. veckan efter är det bal på torsdagen & 2 veckor & tre dagar efter det är det skolavslutning. och inte nog med det! sex dagar efter skolavslutningen är det spanien som gäller.. alltså hur underbart!?

har en 7jävla massa plugg som ska vara klart på måndag så imorgon blir det plugga, plugga, plugga! förhoppningsvis i solen! sen på kvällen får jag se vad jag hittar på, no plans = good plans!


Av quitebulletproof - 18 maj 2012 17:11

tjallåå! har 20 minuter på mig att skriva det här inlägget nu. nyss hemkommen från haninge C, port 73, länna & farsta strand. jag har allt möjligt i nävarna FÖRUTOM balskor.. (det jag egentligen skulle handlat)

aja, det går inte att göra så mycket åt nu. hittade ett par perfekta balskor för dryga tusenlappen men självlart var minsta storleken 38 & hejhopp, här kommer jag med mina 34,35,36 fötter.


sitter hur som helst nu med färg i håret, IGEN. ska askfärga det. färgen ska ut om tio minuter, hoppas på bästa reslutat.

håret tål inte att jag ska färga det igen, trots det har jag en till färg här hemma, min plan B om man säger så.


pappa är inte överförtjust på summan som blivit avdragen från hans konto nu.. men vad hade han räknat med när han ger mig det bara sådär? men men, "Money can’t buy us happiness". lauring, klart som fan det kan!


Av quitebulletproof - 18 maj 2012 09:49

idag blir det Länna med storasyster & hennes mamma Anki.
balskor & skolavslutningsskor ska inköpas. dessutom ska jag köpa en present till min älskade syster Sara idag eftersom hon ska ha tjejmiddag ikväll. har alldeles nyss duschat och ska alldeles strax smöra mig till pappas kreditkort sen är jag fit for fight. ikväll blir det som sagt tjejmiddag hemma hos Sara. vet inte om jag har möjlighet att skriva ett inlägg innan eller efter det. det beror alldeles på om Calle ska ta med sig datan till jobbet idag eller inte...
men om jag inte hinner så får ni ha en fortsatt trevlig fredag!! tjarå

     

Av quitebulletproof - 18 maj 2012 09:44

min uppdatering är usel just nu, jag vet! skyller på att det är långhelg & att jag hela tiden har något att stå i.

i onsdags efter skolan drog linda hem till mig för vi skulle ut och käka med theo, adde.j, adde.h, persson, nathalie, sofie, bella, calle, linus & jakob. lunken tog bokstavligt talat livet ifrån mig. jag var helt död påvägen hem från den. tur att jag hade carlii som sällskap, annars hade man väl däckat nånstans i sandhamnsbacken.


efter att vi käkat i torsdags drog alla med till theo och kollade på film, vid tolv drog alla hem.

jag somnade nästan direkt när jag la mig i sängen så där hade jag inte tid att skriva ett inlägg.


igår vaknade jag vid elva, gick ut och la mig i solen, somnade, vaknade vid middagen, åt till hockeyn. efter hockeyn var jag så jävla förbannad över sveriges värdelösa spel så då gick jag raka vägen upp till rummet & slocknade ganska fort.


Ovido - Quiz & Flashcards