quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

turn up the music

Av quitebulletproof - 2 maj 2012 22:14

nu händer det ju fan i mig inte mycket på facebook alltså.

lämnade startsidan uppe & drog iväg & satte mig & snacka lite med mickey, frida & calle, kommer tillbaka, uppdaterar & det är typ bara 20 nya statusar efter drygt två timmar? vad händer? när man vill att folk ska uppdatera så gör dem det inte, när man vill att folk ska sluta uppdatera så uppdaterar dem så mycket så att de till och med tar varandras statusar?


sitter & kollar på finska kanalen? brukar bli så när jag sitter vid datorn. zappar förbi alla kanaler tills finska kanalen kommer så sätter jag mig framför bloggen & facebook & så säger dom något roligt ord så skrattar man lite ibland åt det & sen så fortsätter man med fb & diverse saker man höll på med innan. tycker det är rätt komiskt också att det 98% av tiden som jag kollar på finska kanalen brukar stå "Ellen Klo" längst ner i vänstra hörnet eller högst upp i högra hörnet. det gör det hela mycket roligare.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards