quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

i don't wanna miss a thing

Av quitebulletproof - 2 maj 2012 23:53

inväntar nästa SATC-avsnitt genom att chatta med robban & kladde medan jag lyssnar på alla sorters långa låtar jag kan komma på för att få tiden att gå snabbare. även därför jag skriver det här totalt ointressanta meningslösa inlägget.

men nu är det två minuter kvar & det är väl på't ungefär så lång tid det tar för mig att stänga ner datan & bädda ner mig.  imorgon börjar btw min "snälla vecka", haha vet vad ni tänker nu, "varåååå är inte ellen alltid snäll?" och jo det är jag verkligen men det finns en viss människa som alltid ska påpeka hur dum jag är hela tiden så nu jävlar. denna vecka ska jag ta mig fan bete mig vettigt, tänka efter innan jag säger något & göra vafan än folk ber mig att göra.

avslutar det här meningslösa inlägget med ett godnatt & sov så jättegott.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards