quitebulletproof

Alla inlägg under maj 2012

Av quitebulletproof - 9 maj 2012 19:57

tjollahopp! my name is pellerin and my dress is huntergreen.
den är inte så fin men den är trots allt huntergreen.

och än en gång, jag är pellerin.

nu ska jag plugga matte.



Av quitebulletproof - 7 maj 2012 21:14

bloggplatsen kommer att stängas ner inatt mellan 00.00-05.00 tror jag.. ville bara meddela det så att ni vet.

det här blir antagligen det sista inlägget för ikväll. har bestämt mig för att imorgon ska jag verkligen ta tag i allt. i ALLT.

börjar liksom förlora den där gnistan. gnistan som gör ellen till ellen & ellen till mig. det ska inte vara såhär.

vad hände med allt de roliga i livet & sen när lät jag någon ynka person få förstöra dag efter dag för mig?

ne, den ellen känner inte jag igen & den ellen vill jag inte känna så

tack & hej med henne, och välkommen tillbaka till ditt vanliga jag, ellen sofia höög. back in reality.


hockeymatchen blir bara tråkigare & tråkigare så hoppar upp ur soffan & hoppar vidare mot sängen där jag ska spendera resten av kvällen/natten. hörs då

Av quitebulletproof - 7 maj 2012 20:38

Det är mänskligt att välja tryggheten framför passionen och kärleken.

Av quitebulletproof - 7 maj 2012 19:27

nu blir det att lägga sig & kolla på bigbrother med storasyster, ska bara kolla klart på sverige-danmark matchen med pappa. hur mysigt som helst.

ledsen för mitt lilla dampinlägg igårkväll, fick lite spasmer. hihi.

Av quitebulletproof - 7 maj 2012 19:09

tjabba, ledsen för urusel uppdatering! har ett helt gäng bortförklarningar men vad tjänar det till att dra dom för er?

dagen har gått otroligt fort. försov mig imorse så kom till skolan 5 minuter över 9. 9.10 skulle vi ha nationellt spanskaprov så det var väl relativt bra trots att provet inte gick som det borde gått. på övningarna har det gått hur jävla bra som helst, fast det gjorde det iofs på alla nationella övningar. antingen är det jag som är mentalt efterbliven eller så är det mupparna som gör proven som försvårar dem för oss 96:or.. jag tror det är mupparnas fel.


efter skolan drog jag hem, solade, snackade lite med frida & pappa & sedan drog jag till gymmet & snackade lite med husberg tills sara kom, en halvtimme senare. sen gymmade vi i en timme & gick hela vägen hem, duktiga viii! wiho!



Av quitebulletproof - 6 maj 2012 23:07

skulle kunna spy på dig ditt äckligt egoistiska as.

Av quitebulletproof - 6 maj 2012 22:26

Ligger & kollar på Livet är en schlager för att väcka lite barndomsminnen, hehe. Dagen har flutit på relativt bra. Vaknade hyfsat tidigt & drog till sara, hade lika roligt som vanligt! Kan man ha tråkigt med den bruden eller? Nej! Imorgon blir det skola sen gymmet med sara! Måste dessutom ringa min sommarjobbsgrej enligt pappa.. Att skriva inlägg på mobilen är otroligt drygt så orkar inte skriva mer! Godnatt!

Av quitebulletproof - 5 maj 2012 12:25

tjabba! sitter just nu hemma hos kladde. drog hit igårkväll efter att jag hade tränat med natha.

har värsta träningsvärken i armarna..

vi ska alldeles strax åka till nynäs, får se vad vi hittar på där. herråå

Ovido - Quiz & Flashcards