quitebulletproof

Alla inlägg under maj 2012

Av quitebulletproof - 15 maj 2012 00:09

jag som trodde jag hade världens dåligaste tålamod har precis trotsat mig själv & nu suttit i en timme bara för att måla fransk manikyr. som förövrigt ser ut som skit. eftersom jag inte alls är trött tänkte jag kolla på ett bb-avsnitt. det var ett tag sen nu, får somna till det ikväll. inatt. sovgott sen hörrni!!



Av quitebulletproof - 14 maj 2012 22:24

tror du vi kan ropa efter nån av förstånd
som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar?

jag tror du söker efter mer än du ser

men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar.



Av quitebulletproof - 14 maj 2012 22:17

haha glad tjej inlägget tidigare.. morgondagen kommer bli rätt så lång känner jag på mig.

skola till halv 3. under de timmarna vi ska vara i skolan ska vi ha ett nationelltmatteprov. som jag måste ha minst 13poäng på för att få G, hihi. heja mig. efter skolan blir det att sysselsätta mig med någon skit (kanske gymmet) till klockan sex, då jag ska tillbaka till skolan för öppethus. (tror det är klockan sex. har egentligen ingen aning. men det låter logiskt)

efter öppethus blir det raka vägen hem & sooooova, sen en skoldag kvar för att sedan dra ut & grilla & spela fotboll med personerna jag älskar! längtar som fan. fett längesen vårt crew var samlat så det är på tiden.

ska hinna köpa kött & mashmallows & grejer också med linda.


nu tänkte jag tvätta bort mascaran, borsta tänderna & håret & sedan försöka måla fransk manikyr på mig själv.

det här, mina damer och herrar, kan sluta precis hur som helst. wish me good luck. sussa sött.

Av quitebulletproof - 14 maj 2012 21:53

har alldeles nyss kämpat för mitt liv för att få ihop en pall gjord av 8 plankor, 8 skruvar, 2 träpinnar & 4 andra skruvar.

den här jävla pallen har gjort mig sysselsatt i 1 timme!!! satte plankor på fel plats, använde fel skruvar vid fel tillfälle & inte nog med det så satt min lillebror & påpekade hur roligt tvprogrammet han satt & kollade på var. spaaasmer.

inte konstigt att alla ikeamöbler är så jävla billiga. det tar ju en evighet att bygga ihop skiten. inte ens värt det.


pallen tog de sista krafterna ur både min hjärna & kropp så ligger nu i soffan och skrattar åt frida som tycks ha problem med hennes projekt, en hylla. en aning mer avancerad än min. här snackar vi typ 150 skruvar. tro de eller ej men det är skruvarna som räknas. speciellt när dom inte ens kan erbjuda riktiga skruvmejslar att skicka med. nej man får någon jävla vass böjd järnpinne som man ska skruva med, jävla bajsikea. ett stort jävla skämt är vad det är.


vågar förövrigt inte ens provsitta på pallen jag nyss monterat, tja.

Av quitebulletproof - 14 maj 2012 18:15

har provat klänningen för femte gången idag. helt galet hur jobbigt det ska vara.

men har precis hjälpt pappa lite i köket & ska alldeles strax upp till mitt rum & röja lite där.

det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig numera eftersom pappa nuförtiden inte kan ta sig upp för trappan pågrund av sitt gips på vänsterbenet. har därför inte kunnat bry mig mindre om hur rummet sett ut. men nu när jag hämtat ännu mer kläder så måste jag göra plats & fixa lite därför blir det prioritering 1 just nu på att-göra-listan! hejdå!!



Av quitebulletproof - 14 maj 2012 17:23

hemkommen från gymmet. det blev en aning oseriöst idag, tyvärr.. får köra extra hårt antingen imorgon innan öppethus eller så får jag köra ännu hårdare på onsdag innan grillningen med världens bästavänner!!

Dagen har varit riktigt bra. vaknade i tid, inte alls trött. kom 10min försent till matten, vilket inte alls är ok nu med tanke på hur dåligt det kommer gå för mig imorgon på matte-nationella imorgon om jag inte har 100% fokus på matten nu.

efter matten var det spanska, övade inför spanskanationella. tog hjälp av mobilen, mihih. med tillräckligt mycket tid för övning till min Spanientext jag ska skriva på nationella så ska det nog gå riktigt bra! efter det så var det muntliga engelskannationella. whey vad mycket nationellt det var idag. det gick helt okej, tappade bort mig ett par gånger men whatever, engelskan går bra från andra håll & kanter.


slutade kvart i ett. tog sällskap hem med Andreas, Edvin & Kassandra.

kassandra följde med upp till mig & kollade på min balklänning (en utav dom) och jag fick inte ens påpeka alla fel på den för henne, hon tyckte den var jättefin. vilket gör valet av klänning ännu svårare för mig. buhu.

Av quitebulletproof - 10 maj 2012 16:38

whey såg nu att min komiker till syster har skrivit ett inlägg & hånat min klänning som jag utan tvekan ALDRIG kommer att använda. usch fyfan vad sur jag blev. ska aldrig mer beställa hem någonting från USA igen, i hela mitt liv.

aja nog om det, det är fixat nu & ny klänning är ordnad, whey!!
Sitter & jobbar matte medan jag väntar på att kladde ska ringa.


hade spanska nationella läsförståelse idag & det kändes fan bra alltså, blev chockad.. var helt säker på att jag inte skulle hinna med alla hundratals sidorna på provet, men jag hann till och med ta en snabbkik när jag väl var klar, weho!


Ovido - Quiz & Flashcards