quitebulletproof

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av quitebulletproof - 12 mars 2012 20:07

ellen, du vet om att du har noinlämning tills imorgon va?
nationellt fysikprov på onsdag va? och en svenskaredovisning som påverkar både svenska & sobetyget tills på torsdag va?
om du nu vet det, vafan sitter du framför facebook för då?

åh blir fett less på mig själv, efter 1½ timmes träning + en promenad hem från gymmet på andra sidan stan så orkar jag ingenting, knappt trycka på tangenterna. fan va lat. jag vet att jag inte får hamna efter. kör nu förfan innan bb börjar.

   

Av quitebulletproof - 12 mars 2012 07:39

funderar på att kanske dra till gymnasiet idag klockan tolv iallafall, har tvekat så jävla mycket..
antingen det eller så drar jag till gymmet.. shit fett jobbigt.
aja, hur som helst så är jag vaken & så fort jag satt upp håret i en bulle så är jag klar.

inväntar mattelektionen, whey tur att jag är så bra på det.. fast så var jag bara inte det.
aja, ha en toppenmåndag.

   

Ovido - Quiz & Flashcards